Rieka @Work. in april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Femke_x

Rieka @Work. in april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 19:17

Hallo allemaal,
Ik kwam net een paar rij foto's tegen van mij en Rieka in April.
Dat is alweer een tijdje terug.. Clown
Inmiddels zijn we alweer met sprongen vooruit gegaan, En worden er donderdag weer nieuwe foto's gemaakt en ook zaterdag van mijn les.
Die zal ik dan ook op bokt gaan plaatsen Haha!
Rieka is een haflinger merrie van 10 jaar oud.
Ik rij haar nu een jaartje, Ze is niet één van de makkelijkste dus in het begin liep ze nog niet zo lekker en was ze totaal niet actief, Inmiddels loopt ze nu lekker ontspannen en wel actief.

Commentaar? Graag!

1. Lekker stappen met lang teugeltje
Afbeelding

2.Ontspannen stap
Afbeelding

3.Drafje
Afbeelding

4.Nog een drafje
Afbeelding

5.Galop. De galop kan nog beter, maar daar ben ik mee aan de slag Knipoog
Afbeelding

Zoals ik al zei, commentaar is welkom. Clown

_Femke_x

Re: Rieka @Work. in april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 19:31

Niemand commentaar?

Chantal93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:06

Leuke haflinger Haha!

Probeer wat trotser te zitten & mooie vuisten van je handen te maken .. verder kan ik niet veel zien want zijn weinig foto's ..

veel plezier nog samen !

Racheltjuh13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:14

Top team Haha! jullie passen echt bij elkaar fem ! 2 super eigenwijze lieferds! OK dan!
ik vind je echt top rijden fem echt respect hoe je dat voor elkaar krijgt met zon moeilijk paardje die nog niks kon ! jullie gaan er echt komen! Haha! Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 17:16

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

De foto's zijn in feite te oud om nog te kunnen beoordelen en tips te geven omdat het probleem nu ook niet meer bestaat is het niet relevant. Zou je daarnaast in een volgend topic misschien wat meer foto's willen plaatsen waar mensen commentaar op kunnen geven? Dan krijgt men vaak een beter beeld, als er een goede uitleg over je niveau en achtergrondinformatie staat met minimaal 5 en maximaal 15 geschikt foto's.