Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rindje schreef:Het zadel schuift maar is niet te klein, morgen komt Country Mill Nijkerk zadels passen. Wie weet gaat het dan beter...
Ik heb een redelijk dik enkelgebroken bit...
Goed dat je ernaar laat kijken
Loopt je paard verder goed op het bit? Lekker los of strak? 
XXX

net te laat hahahaha.
Ik hou jullie op de hoogte.
Het afwisselende deed ik ook met hem en dat vond ie wel leuk in het bos, dus daar cirkels rijden en overgangen maken maar owee als het een grasveldje was wat maar enigszins léék op een bak, dan ging ie staken. Ik heb de dvd's van Parelli en de parelli games met hem gedaan, dat vond ie de ene keer wel en de andere keer weer niet leuk, tis ook net hoe zijn pet stond. Hij heeft wel iemand nodig die hem consequent aanpakt en ook durft aan te pakken, want hij is natuurlijk erg sterk! en verder heel veel geduld en niet kwaad worden want dat heeft totaal geen zin. |Meestal zei ik iets van: úh!! denk er om!! en dan wist ie wel dat ie niet mocht gaan klieren! maar nogmaals, dit is meer een paard voor lekkere buitenritten en voor de wagen dan in de bak..succes Francisca en je weet het de westernsingel voor de Barefoot Arizona maat 85 heb ik nog (is nieuw) 
Maar goed, we hebben ook samen les nodig, zowel hij als ik.... dat gaat een beetje lastig in het bos.....