.
Leuk dat je even een kijkje komt nemen in ons topic!.
Kartouch is een 23-jarig manegepaard. Ze is erg lief, maar behoorlijk stijf
. Ik heb totaal niet fijn gereden de dag dat de foto's zijn gemaakt. Op veel momenten loopt ze er niet doorheen, en ze was heel erg tegenstribbelig. Dat komt waarschijnlijk omdat ik een poosje niet meer op haar gereden heb. Omdat het een manegepaard is, hebben wij geen niveau. Ik heb een paar maanden geleden een F-proefje met haar gereden (de F3A
), en dat is goed uitgepakt - 217 punten (bij 210 punten heb je een promotiepunt). Ik probeer met haar nu vooral eraan te werken om haar er doorheen te krijgen, ook in overgangen en in galop. Haar aanleuning is nog niet constant, en als ik haar rond heb gereden, gaat ze heel erg in mijn handen hangen. Dat is echt behoorlijk vervelend. Mijn houding is echt slecht. Zij is niet het fijnste paard om uit te zitten, maar ik heb ook niet echt een mooie houding
.Nou, veel plezier met commentaar geven op mijn houding;
1. Na het losstappen en tussen het draven in

2. Fijn beeld!. Teugels korter en je voeten

3. Zij mag er meer doorheen, rechtop zitten en je voetennnn !
(galop)
4. HOU JE ARMEN NORMAAL!. Dit was middendraf oid. Mag ruimer
.
5. Mag lager met haar hoofd, ik rechtop zitten.

6. Nog steeds stappen, LET NOU EENS OP JE VOETEN

7. Redelijk fijn beeld. Rare kwaliteit door meerdere malen extreem belichten.

8. Drafje.

9. Nog een keer een drafje

10. Dit wil ik hebben!
Nog wel een beetje op de voorhand, maar fijn beeld ! 

11. En als laatste nog een galopje op een kleine volte. Mag er veel meer doorheen, MIJN VOETEN !

Dat lipje. Tja
. Voor ik heel bokt over me heen krijg, zal ik het even uitleggen. Dat lipje doet ze altijd. Het is dus GEEN teken dat ik hard in haar mond trek, want dat doe ik niet. Dus bij deze, dat doet ze zelf 
Als je hier toch bent, zou ik een berichtje heel erg op prijs stellen!

Doei!