Shadow @ (spring) work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ilseshad

Shadow @ (spring) work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 14:52

Hallo allemaal, vrijdag (27-06-08) heb ik met Shadow gesprongen.
We gingen in-uitjes springen. Ook Brenda heeft nog even gesprongen, maar ik las in de regels
dat ik geen foto's van iemand anders erop mag plaatsen Knipoog.
Dan hier de foto's:

Draven
1)Afbeelding

2)Afbeelding

3)Afbeelding

Springen:
4)Afbeelding

5)Afbeelding

6)Afbeelding

Klaaar
7)Afbeelding

Nog een Filmpje (let niet op de stemmen)[url]www.youtube.com/watch?v=SY0kEqwBRlQ[url]
Groetjes Ilse

zikina

Re: Shadow @ (spring) work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 14:57

hoi ziet er netjes uit probeer alleen boven de sprong iets meer mee tegeven suc 6 verder

Maariijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:03

bij het los rijden, kukkelt je pony wat teveel naar voren. Geen probleem in de B en L1, maar vanaf de L2 moet het wel wat meer opgericht. bij het springen mag het wel iets actiever, ziet er wat sloom uit, (kan ook aan de foto liggen hoor!). ziet er verder super leuk uit, succes!(Y)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:04

Eerst ff wat huishoudelijke tips... Je frontriem lijkt aan de kleine kant ... neusriem zou een klein tikje hoger mogen (maar is niet storend voor de pony zo, frontriem wel heb ik het idee)

Je zadel is vrees ik wel te klein, je zit volledig tegen de lepel aan. Probleem hiervan is dat je zo niet lekker mee kunt bewegen in de beweging van de pony. Dit omdat je teveel word opgesloten.
En sorry, maar ik zie nog iets Bloos
Hangt er een onderleg trensje in zijn mond? (gezien de kleine ringen)

Ik vind goed passend tuig meer dan een MUST , gezien jij ook niet met te kleine kleding gaat lopen, wel?

Verder ziet het springen er niet verkeerd uit. Let op je balans, goed steunen op de beugels en goed meegaan in de beweging.
met dressuurmatig rijden iets minder gespannen proberen te zitten en probeer iets zachter in te werken met je hand Lachen

ilseshad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 15:11

crossmonster schreef:
Eerst ff wat huishoudelijke tips... Je frontriem lijkt aan de kleine kant ... neusriem zou een klein tikje hoger mogen (maar is niet storend voor de pony zo, frontriem wel heb ik het idee)

Je zadel is vrees ik wel te klein, je zit volledig tegen de lepel aan. Probleem hiervan is dat je zo niet lekker mee kunt bewegen in de beweging van de pony. Dit omdat je teveel word opgesloten.
En sorry, maar ik zie nog iets Bloos
Hangt er een onderleg trensje in zijn mond? (gezien de kleine ringen)

Ik vind goed passend tuig meer dan een MUST , gezien jij ook niet met te kleine kleding gaat lopen, wel?

Verder ziet het springen er niet verkeerd uit. Let op je balans, goed steunen op de beugels en goed meegaan in de beweging.
met dressuurmatig rijden iets minder gespannen proberen te zitten en probeer iets zachter in te werken met je hand Lachen

Alvast bedankt voor je reactie Haha!
Verder heb ik geen onderlegtrens maar een gewoon dubbelgebroken bitje (was het beste volgens
de tandarts). De frontriem is niet te klein hoor maar dat lijkt misschien op de foto.
De neusriem moet idd wat hoger. Over het zadel vind ik ook kloppen wat je zegt, alleen gaat Shadow waarschijnlijk na de zomer weg dus ga nu geen nieuw zadel meer kopen hoor Clown
Verder bedankt voor de tips Knipoog

soovie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:15

hoj ilse
ziet er goed uit!!
mooi dekje trouwens Haha!

ilseshad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 15:19

soovie schreef:
hoj ilse
ziet er goed uit!!
mooi dekje trouwens Haha!

Dankje, ben jij sofie van adios?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:27

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.