Ik heb gisteren wedstrijd met Voke, ik heb Voke voor de wedstrijd een week geleast om extra goed te oefenen voor deze wedstrijd en het ging ook echt super!
Even voorstellen:

Voke, manegepaard, heeel lief dier.
Ik reed gister de proef B3, wedstrijd was wel onderling maar maakt niet uit.. net zo spannend! Ik werd 1ste met 188 punten (180 winst), dus ik ben weer helemaal trots en blij op m'n Vokie!
Met het inrijden ging het wel goed, Voke was een beetje drammerig met zijn hoofd maargoed. In de proef ging het echt wel goed, hij deed netjes alles wat ik vroeg.. paar dingetjes gingen fout door mij, maar dat besefte ik pas toen ik klaar was met de proef
.Ik ben met Voke het doorzitten heel erg aan het oefenen, omdat ik dat nog best moeilijk vind. Of Voke springt te vroeg aan in de galop of gaat naar stap, maargoed ben echt aan het oefenen! Er stond op mijn protocol dat mijn middendraf en mijn middenstap meer mochten, ook daar moet ik mee oefenen, ik heb er best moeite mee.. iemand tips?

Nou hier de foto's:

Met het inrijden.

Heb van te voren commentaar gekregen van een vriendin dat ik moet kijken waar ik heenga, gedaan dus

Met een S van hand veranderen.

Richting halsstrekken.

Middenstap??

Dat waren de foto's, commentaar mogen jullie geven.. alleen hoef niet 100x hetzelfde te horen

Oja foto's staan niet op volgorde!
xx Manon