Nero van Neroo en ik @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Nero van Neroo en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 12:11

Afgelopen vrijdag zijn Talisa en ik bij Dani (Neroo @ bokt) en Nero geweest!
Natuurlijk moest arme Nero in t warme weer aan het werk.

Nero heeft een hele poos vakantie gehad voor wat betreft dressuur en ik heb ook al een poos niet meer dressuurmatig gereden. (ik rijd amper eigenlijk) Nero en ik zijn dus niet een vaste combinatie, maar ik heb hem wel al eens vaker gereden. Niveau.. Niveauloos? Haha! Nee, geen idee, lekker hobbelen met als doel Nero los in z'n lijf te krijgen en zorgen dat hij niet op de voorhand valt.

Mijn eigen commentaar;
Rechtop zitten, niet zo lelijk kijken ( Haha! ), niet m'n heup inknikken en voor me kijken!

Nero is blij Haha!
Afbeelding

Wat te lang, en ik moet voor me kijken
Afbeelding

Nero mag me nu al niet meer, arm beest Ach gut
Afbeelding

Fijn
Afbeelding

Zoutzak Clown En Nero drukte zich er hier even uit
Afbeelding

Afbeelding

Lekker!
Afbeelding

En nog ff stappen
Afbeelding

Zijn wel zo'nbeetje allemaal foto's van de rechterhand, ik weet eigenlijk niet waarom Clown Heb iig wel op de linkerhand gereden.

Dani, thanks dat ik weer s op Nero mocht hobbelen, hij is al onwijs vooruit gegaan sinds de vorige keer dat ik hem reed! Keep up the good work! Haha!

Edit; en ik moet toch echt s gaan letten op het op het verkeerde been lichtrijden Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Sok op 30-06-08 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Neroo

Re: Nero van Neroo en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:12

Ziet er goed uit Eef, je krijgt hem leuk aan het lopen Haha!

Ben blij dat je ook de vooruitgang hebt gemerkt sinds de ostheopatie behandeling Haha!

_Maud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:16

Daar is die nero weer Lovers
Vind dat je hem lekker aan het lopen hebt hoor.
Commentaar geef je zelf al, rechtop zitten en voor je kijken.

Setje staat echt mooi op Nero Vingers aflikken

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:31

Wat rijd jij toch altijd heerlijk ontspannen Eef. Lachen Zo ziet het er iig 99/100 keer uit op de plaatjes. Haha! Super. Ja
Fijne combi zijn jullie, leuk dier is het. Lachen
Probeer idd voor je uit te kijken en handen mooi recht te houden. Haha!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:36

Let op dat je niet met je schoenen blijft haken, omdat ie geen hak hebben en als je ze dan niet goed stil houd kun je blijven haken Knipoog!
Maar goed, ziet er lekker ontspannen uit, probeer alleen je handen gesloten en gedragen te houden. verder heb ik niet echt tips Knipoog

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 12:43

Bedankt allemaal! Lachen

@ angelaatjuh; Tja m'n schoenen.. Niet zo slim achteraf, maar had niks anders bij me. Eigen risico dus! Ik draag m'n handen imo prima, en van met gesloten handen rijden houd ik niet, dan kan ik niet goed voelen en ben ik al snel te hard. Lachen

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:47

oeh meisje....alle opmerkingen over je cap en laarzen, of liever gezegd het ontbreken daarvan zullen zich in rap tempo opvolgen denk ik.......

maaarrrrr... voor de rest ziet het er ontspannen uit. Ik ken het verleden niet van jullie maar je mag we liets meer ontspannen (met name op foto 5 is het goed zichtbaar) En gewoon lekker verder blijven hobbelen toch?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:49

Sok schreef:
Bedankt allemaal! Lachen

@ angelaatjuh; Tja m'n schoenen.. Niet zo slim achteraf, maar had niks anders bij me. Eigen risico dus! Ik draag m'n handen imo prima, en van met gesloten handen rijden houd ik niet, dan kan ik niet goed voelen en ben ik al snel te hard. Lachen

Ja, eigen keuze, ik heb er ook wel eens mee gereden, maar als je ze prima op die plek houd kan het ook geen kwaad. Was meer bedoeld voor als je het nog niet wist :p
Verder zit je er wel heel netjes op hoor Haha!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 12:53

Montignac schreef:
oeh meisje....alle opmerkingen over je cap en laarzen, of liever gezegd het ontbreken daarvan zullen zich in rap tempo opvolgen denk ik.......

maaarrrrr... voor de rest ziet het er ontspannen uit. Ik ken het verleden niet van jullie maar je mag we liets meer ontspannen (met name op foto 5 is het goed zichtbaar) En gewoon lekker verder blijven hobbelen toch?

Hehe ja, waarschijnlijk wel idd! Maakt niet zoveel uit, ik kan prima nutteloos commentaar negeren Haha! Kan nu toch niet meer terugdraaien dat ik toen geen cap en schoenen met hak aan had!
Verleden.. Dit is de 3e keer dat ik op Nero rijd Haha! Hij staat bij Eindhoven, en ik woon in Groningen, dus ik rijd hem ook niet vaak eigenlijk. Foto 5 is inderdaad iets gespannen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:25

Ik volg de topics van Nero altijd graag, vind het een erg leuk en
aansprekend dier en moet zeggen dat ik dit de fijnste
foto's ohz vind tot nu toe! Hij loopt heerlijk ontspannen en lijkt
echt plezier in het rijden te hebben en vind ook dat de ts er
netjes op zit, super hoor! Ja

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 13:33

Ik vind het echt knap hoe je zo ongeveer élk paard zo heerlijk ontspannen kan laten lopen! Bloos!
Ziet er echt goed uit!
En commentaar geef je zelf al. Lachen

Gaaf setje btw! Vingers aflikken

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 14:35

Vind dat je Nero netjes rijdt hoor Ja
Lekker actief achterbeen, vriendelijke hand!
Je kijkt af en toe naar beneden, maar dat geef je zelf al aan.

En weer een hippe set zoals altijd *LOL*

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:35

Daar hebben we Nero weer!
Ziet er goed uit, jammer dat je niet altijd op goede been zit maar dat geeft niet echt toch? Ziet er mooi ontspannen uit!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:36

Nero ziet er super uit zeg! Vind dat je er netjes op weg rijdt!
Probeer wel goed contact te houden met de teugels, dan ziet het plaatje er helemaal super uit!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:07

Nero Haha! Ik blijf het een leuk paardje vinden!
Hij is écht verbeterd sinds de laatste keren dat ik hem gezien heb, hij ziet er heel ontspannen uit Lachen Lekker geconcentreerd, zo zie ik het graag Haha! Keep up the good work TS! Hij ziet er happy uit Lachen

Benen van de ruiter kunnen wat netter, dit kan natuurlijk ook komen door de kleding die je aan hebt; eigen keuze. Als je je handen nog wat rechter op draagt is het helemaal af Lachen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:56

Ziet er leuk uit Evelien(zonnebril, geen cap en allstars super gewaagd op bokt Tong uitsteken ). Vind dat je een zeer nette houding hebt Lachen . Alleen misschien je handen iets meer gesloten houden.

Puck__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:42

Leuke Pony zeg!
Ik vind alleen dat het zadel zo groot lijkt, voor zon niet zo grote pony! En een beetje raar dat je geen cap, laarzen en een zonnebril op hebt.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-08 14:41

Jeetje.. Bloos Wat een complimentjes allemaal!
Bedankt mensen! Haha!

Puckieh8; zadel past prima, en ik kan prima voor mezelf bepalen wat ik aan of op doe. Bovendien voldoet je post niet aan de regels van HAW. *tem dus* Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 15:05

hoezo super gewaagd op bokt,(schoenen,caploos)ook in het echt niet erg verstandig.
maar inderdaad je eigen risico.

ik vind nero erg fijn lopen op de foto's,je hebt hem best heel aardig voor elkaar.
probeer je hakken uit te drukken en je handen rechtop te houden

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 15:36

Ik bedoel het niet slecht, maar dit is jouw pony niet, ook niet je bijrijdpony... En je rijdt nauwelijks. Dus RT commentaar kun je niet zoveel mee. Bovendien ga je ook niets doen met de tot nog toe gegeven commentaar: handen houd je liever open, cap is niet nodig, zadel ligt prima.
Had dit topic niet beter bij ITP gestaan dan?

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 16:16

Ik antwoord eigenlijk nooit bij H@W discussie's, maar Nero vind ik echt leuk Haha!
Misschien de volgende keer iets meer je schouders naar achteren brengen? Ik vind je beenhouding wel heel netjes en volgens mij ben je ook zacht met je handen Ja Leuk plaatje en paardje! Haha!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-08 17:31

Bedankt weer! Lachen

Poes; Jammer dat je het zo ziet. Mijn geheugen is goed genoeg om het commentaar te onthouden. En ik sta best open om tips van een ander te gebruiken, heb ik ook regelmatig toegepast, maar dan moeten het wel tips zijn waar ik zélf iets mee denk te kunnen. En waar je vandaan haalt dat een cap niet nodig is.... Ik rijd 9 van de 10 keer mét cap, had er alleen nu geen bij me, jammer dan. Lachen Enneh, moet ik dan op elk klein dingetje wat iemand me aanraad reageren? Ik zie hier zeker wel dingen waar ik wat mee kan, heb er alleen niet echt op gereageerd Knipoog ITP vind ik vrij nutteloos, dan post ik liever geen foto's. Ik ontvang graag commentaar en meningen, maar ik weeg nog altijd zelf af waar ik wat mee wil doen en waar niet. Knipoog