Clown @ Dressage

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rominy

Clown @ Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 23:43

Vandaag was het heerlijk weer om weer eens clown uit zijn luie doedag te halen
en eens wat te gaan rijden
Meneer is de laatste tijd wat driftig aan het reageren en het word ook zelf wat moeilijker voor hem Knipoog
toch gaat het beter en beter.. en zijn we van plan met hem in september de eerste indoors met hem te gaan starten in het B
hij mag wat ronder gaan lopen op sommige stukken en mijn houding is ook af en toe Bagger!
maar overal word er aan gewerkt .. dat is de bedoeling he en het is ook niet te verwachten dat als je hem een maand rijd dat alles vlekkenloos zou gaan
dus af en toe word het hem en mij wat te moeilijk en is meneer drigftig en gaan we soms dus ook met geitenSprongen de bak door Koe
Over zijn hoofdstel kan veel gezegt worden .. ook al vele discussies over gehad op bokt.. maar ik ga hier niet meer op in
het is nu niet echt een gezicht met een bruin hoofdstel en zwart zadel . maar er word een zwart hoofdstel bij gekocht !
aangezien wij 3 nieuwe hoofdstellen hebben en hij van alle drie na het rijden kale plekken krijgt zodat ik 2 weken niet meer erop kan rijden aangezien de last
en met dit hoofdstel heeft hij het dus niet:)
kijk naar mijn Knapperd waar ik dus smoorverliefd op ben Haha!

Stilstaan ( beter lachen kan niet Pling Haha! )

Afbeelding

Drafje
(rechter zitten)
Afbeelding

weer een drafje (Angstaanjagend gezicht van clown * ze waren de Quad aant schoonspuiten de kindjes:D* )

Afbeelding

hieruit kun je vooral zien dat we actieleverend zijn *UHUMM* Clown t rijden is wel vermoeiend eigenlijk Koe

Afbeelding

Richting pas veruimen (stukje rechter zitten) * zen hoofdje vind ik juist op de goede plek staan istniet?*

Afbeelding

Pasje veruimen * toch al trots * (omdat zijn stijfheid zachtjes aan aan het verdwijnen is:D) hy mag ronder!

Afbeelding

drafje
Afbeelding

Galopje (mijn hoofd Bloos )

Afbeelding

nog galop

Afbeelding

Laten jullie nog een berichtje achter?
wees wel wat lief hee Duivel

poes

Re: Clown @ Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:49

Zo jij hebt een leuk paard Ja

Hij moet vooral nog meer het bekken gaan kantelen en zo de rug gebruiken, voor zover ik zie.

Verder: ik heb de indruk dat je je benen niet stilhoudt, dus probeer daar op te letten Lachen

rominy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 23:52

poes schreef:
Zo jij hebt een leuk paard Ja

Hij moet vooral nog meer het bekken gaan kantelen en zo de rug gebruiken, voor zover ik zie.

Verder: ik heb de indruk dat je je benen niet stilhoudt, dus probeer daar op te letten Lachen

voor zover ik hoor van mijn lesgever
is mijn benen mijn sterkste kant en hou ik die juist te stil haha
maar ik denk dat dat komt omdat ik op de foto's idd mijn hak enzo omhoog trek met daar de indruk dus denk ik..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 00:06

Ik zie ze bij het staan toch meer naar achter liggen dan bij het zitten?
Kan een indruk zijn hoor Lachen

rominy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 01:13

poes schreef:
Ik zie ze bij het staan toch meer naar achter liggen dan bij het zitten?
Kan een indruk zijn hoor Lachen

er is een lichtrijdende foto waarbij ik de hoek door reed en ik legde mijn been idd naar achter voor zijn stelling
en dat er op dat moment veel te zien was vanwege die quad die ze aan het wassen waren enz

rominy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 11:21

niemand meer?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:26

Let idd goed op je houding.
Let op dat je niet naar achteren gaat hangen!

Wel een mooi plekje om te wonen/rijden, lijkt me Knipoog

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:27

hier zelfde als in je andere topic;)
kont mag ermeer onder, probeer hem goed voorwaarts/neerwaarts te rijden. hij zet zich nog best vast in zn rug
succes

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:41

Ik vind het eruit zien alsof hij constant hangt in je teugels. Voelt dat ook zo? Verder vind ik dat hij in het geheel wat meer door de rug moet. Hij loopt op geen enkele foto echt lekker rond en door zijn lijf.

rominy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 11:45

CD28 schreef:
Ik vind het eruit zien alsof hij constant hangt in je teugels. Voelt dat ook zo? Verder vind ik dat hij in het geheel wat meer door de rug moet. Hij loopt op geen enkele foto echt lekker rond en door zijn lijf.

hij hangt niet ik denk dat dat lijkt want in werkelijkheid voelt dit niet zo..
clown heeft voor dat we hem weer zijn beginnen te rijden anderhalve maand geleden dus.. 8 jaar stilgestaan
het kan dus inderdaad zijn dat hij nog niet rond en door zijn lijf loopt ..
Maar dus hier ook zijn we hartig aan bezig ..