en eens wat te gaan rijden
Meneer is de laatste tijd wat driftig aan het reageren en het word ook zelf wat moeilijker voor hem
toch gaat het beter en beter.. en zijn we van plan met hem in september de eerste indoors met hem te gaan starten in het B
hij mag wat ronder gaan lopen op sommige stukken en mijn houding is ook af en toe Bagger!
maar overal word er aan gewerkt .. dat is de bedoeling he en het is ook niet te verwachten dat als je hem een maand rijd dat alles vlekkenloos zou gaan
dus af en toe word het hem en mij wat te moeilijk en is meneer drigftig en gaan we soms dus ook met geitenSprongen de bak door
Over zijn hoofdstel kan veel gezegt worden .. ook al vele discussies over gehad op bokt.. maar ik ga hier niet meer op in
het is nu niet echt een gezicht met een bruin hoofdstel en zwart zadel . maar er word een zwart hoofdstel bij gekocht !
aangezien wij 3 nieuwe hoofdstellen hebben en hij van alle drie na het rijden kale plekken krijgt zodat ik 2 weken niet meer erop kan rijden aangezien de last
en met dit hoofdstel heeft hij het dus niet:)
kijk naar mijn Knapperd waar ik dus smoorverliefd op ben

Stilstaan ( beter lachen kan niet
)
Drafje
(rechter zitten)

weer een drafje (Angstaanjagend gezicht van clown * ze waren de Quad aant schoonspuiten de kindjes:D* )

hieruit kun je vooral zien dat we actieleverend zijn *UHUMM*
t rijden is wel vermoeiend eigenlijk

Richting pas veruimen (stukje rechter zitten) * zen hoofdje vind ik juist op de goede plek staan istniet?*

Pasje veruimen * toch al trots * (omdat zijn stijfheid zachtjes aan aan het verdwijnen is:D) hy mag ronder!

drafje

Galopje (mijn hoofd
)
nog galop

Laten jullie nog een berichtje achter?
wees wel wat lief hee