We hadden 204 en 207 punten, de eerste had 205 en 209 punten. De eerste proef was niet geheel vlekkeloos, maar de 2e proef was erg fijn te rijden.
Ons debuut was vorige week en toen hadden we wat storinkjes en het waaide behoorlijk dus ik was meer aan het focussen op de voorlezer, dan dat ik aan het rijden was
. We hadden toen 199 en 200 punten, dus op zich niet verkeerd voor de 1e keer. Ook voor mij is het al ruim 10 jaar geleden dat ik in een Z ring heb gereden, dus ook dat was weer aftasten
Ik rijd Talonius nu 2,5 jaar voor de eigenaar (tevens fokker van deze geweldige paarden) en we zijn begonnen in de L1. Hij pakt het super op en uiteraard hebben we nog een hoop werk te doen, maar ik ben iig reuze trots op deze grote kanjer.
Verbeterpuntjes zijn dat hij wat opgerichter mag lopen, meer impuls mag houden tijdens de SB en appuymenten, en de beruchte lengtebuiging.
Ik moet vooral blijven rijden tijdens de proef, denken aan m'n tenen en letten op m'n binnenhand. Het mag allemaal gewoon wat vloeiender in de proef en ik moet zorgen dat ik overtuigend blijf rijden.
We hebben fijne instructie en zijn druk aan het werk op bovenstaande punten. Ik ben dan ook erg blij met wat we de laatste tijd alweer gegroeid zijn
De foto's zijn van vorige week tijdens ons debuut!
loswerken

naar de ring en even melden

in de proef

en z'n lieve hoofdje

) is je voeten, probeer je hakken naar beneden te drukken, dan is t perfect naar mijn idee 

maar eh ik deed dat ook toen in een proef want ik was het zo gewend om zo te zitten en toen stond er op mijn protocol niet zo je knieen afsteken hi hi