Jaja, het is weer eens zover. Ik heb een nieuwe pony om te rijden.
Dit keer weer een hele leuke, vind ik zelf. Het is een ukkie, maar wel een hele stoere. Blitz is 11 jaar en zn eigenaresse heeft hem pas sinds een ruime maand. Het is dus nog heel erg wennen allemaal. Voor de pony, maar ook voor ons. Dit was de tweede keer dat ik erop zat, dus allemaal nog een beetje onwennig. Maar in de vakantie mag ik hem 3 weken lang, iedere dag rijden. Komt hélemaal goed!

Omdat het pas de tweede keer is dat ik erop rijd, is het moeilijk onze problemen aan te geven. Voor nu gaat ie nog érg hard en moet ik weer op mijn handen blijven letten. Ook wil hij soms nog wel eens te hoog lopen en zijn kaak vasthouden. Ik ben dan ook bezig om hem daaruit te krijgen, maar hij vindt het moeilijk en loopt zelf dan liever gelijk té diep.
Nog even puntje om aan te werken dus.
Mijn houding is af en toe een drama. Mijn onderbenen kunnen niet naar achteren.
Ik heb er bijna bij elke pony & elk zadel last van. Het gaat de laatste tijd wel beter, maar het blijft érg moeilijk.
Ook moet ik mijn handen normaal houden, ze gaan nu alle kanten op en vooral scheef.
Nouja, meer commentaar laat ik aan jullie over.
1. Dit is 'm dus. Heeft ie geen stoer koppie?

2. Mijn handen.
Véel te laag. (Ik zet ze trouwens niet vast, ze gaan alle kanten op.
) 
3. Onderbeen terug.

4. Houd je been naar achteren!

5. Creatief.
Lekker actief beeld.

6.

7.

8. Handen&benen, maar ik kijk wél vooruit.

9. Netjes.

10. Wijken. Hij gaat véel te hard en ik moet van mijn binnenteugel afblijven. Staat niet strak, maar ik moet er tijdens het wijken sowieso niet aankomen.
Hij heeft teveel stelling naar binnen. 
11.

12. En uitstappen!

13. Ik met die stoere pony.

En? Wat vinden jullie ervan? Houd er dus rekening mee dat dit pas mijn tweede keer was op Blitz.
Is de combi een beetje hoopvol?
)
. Handen naast elkaar boven de schoft, in een rechte lijn elleboog-bit. Oor-schouder-heup-hak ook een rechte lijn. Lekker met de spiegel werken en jezelf verbeteren. Dan ga je het jezelf bewuster maken en ga je steeds netter zitten.