voor Vani haar eerste wedstrijd in haar leven. en voor mij was het ook al lang geleden!
achtergrond info:
Vanity (Van Wallis van de Rietvenne, Armstrong X Mont Blanc) 6 jaar. een jaar in mijn bezit.
ik heb minimaal een keer per 2 weken prive les. als het het toelaat een keer per week.
rechts aangalloperen vind mevrouw heel moeilijk, en moet hierin nog veel sterker worden.
ik ben iig al blij als ze goed aanspringt!
we hebben veel dipjes gekend, maar ze gaat nu als een speer vooruit!
mijn houding wordt heel hard aangewerkt. helaas heb ik nu tijdelijk een leenzadel (wedstrijd was de 3e keer dat ik erop zat) en ik kan er absoluut niet op zitten. mn beugels moeten een gat korter aanders raak ik de voorboom. auw
met gevolg dat mn benen schuiven en ik niet kan zitten.op concours was ze met losrijden meteen al fijn. niet te lang over gedaan om haar fit te houden.
eerste proef was rommelig en met veel spanning, maar erg fijn rond gestuurd. galop rechts was ik heel blij dat ze aansprong, tot ze de uitgang zag waar we een grote volte moesten rijden. mevrouw wisselde en wilde eruit gaan door het open hekje, ik gaf een schop met buitenbeen, mevrouw wisselde weer. tja, dan staat er een 3, met commentaar, goh wissels zitten er al in van de jury!
in die proef 178. erg tevreden.
tweede proef veel constanter, veel fijner, maar wat moe. hoge punten gekregen voor overgangen (ook in de eerste proef) met een uitschieter in de 2e met een 8 voor aansrpingen galop links! ik helemaal gelukkig
deze proef eindigde ik op 176. ondanks dat er geen grote fouten in zaten. ik ben heeeel blij en trots met mijn debuut. over 2 weken mogen we weer!fotos 1e fotograaf:

mevrouw ziet de uitgang

fijn drafje eerste proef. met een redelijke houding

ontspanning na de 1e proef

fijn drafje 2e proef

al wat moe...

haar knappe hoofdje na afloop van de proeven.
de 2e fotograaf:

rechter galopje met losrijden

met spanning het eerste rondje in de ring

we groeten allebei

rondje rond de ring voor de tweede proef. *baasje, daar staat een auto!*

draf tweede proef

nog maals drafje

aanspringen galopje goed voor een 8. (mijn hand
)
belonen

heeeeeeeeeel tevreden!
chantal en Arlette, bedankt voor de fotos