Ebo in de stromende regen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Belker

Ebo in de stromende regen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 21:47

Ebo en ik zijn nu B+5.
Voor de b loopt hij goed genoeg. de training richt zich nu vooral op met activiteit en aan het been de proefjes lopen. Vooral de activiteit wil nog wel eens ontbreken.
Afgelopen week heeft hij weinig gedaan en morgen heb ik weer wedstrijd. Als hij dan gaat zoals vandaag komt het wel goed.
Verder moet ik mezelf eens behoorlijk onder handen nemen. Mijn houding wordt weer steeds slechter.... Boos!
Maar ook daar train ik zelf hard voor Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KiimSharon

Re: Ebo in de stromende regen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 21:50

echt een leuk paard! Maar beter op je kont zitten (foto 3) of zie ik dat verkeerd? Lekker in de stromende regen Tong uitsteken

happyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:22

ziet erg goed uit..jammer dat het regent..

lizzyke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:25

mooi beest heb jij zeg Bloos! , jij hebt een beetje de zelfde sit als mn zus, die heeft veel moeite met het onspannen van haar schouders. dus lekker ontspannen naar achter gaan zitten en voor je kijken en je zit al een stuk beter denk ik Lachen (is zo bij mn zus teminsten Knipoog) nog veel plezier met je mooie ebo Haha!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 07:49

Jullie zijn echt een leuke combinatie. Probeer je handen lekker voor je te laten staan en niet bij het zadel, maar verder gaat het zeker goed komen met jullie. Vandaag lekker ontspannen gaan zitten, dan komt de rest vanzelf. Succes!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 09:22

Bij het zadel is tussenpunt om ze bij elkaar te houden en niet 50 cm uit elkaar. Eerst bij het zadel en dan naar boven. maar wel bij elkaar....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 11:44

Niet echt slim om in de stromende regen op het gras te rijden?? Naja. Let er op dat je recht blijft zitten en voor je uit kijkt, en geen pianohanden! Verder je handen hoger & verder uit elkaar Lachen En je hakken uitdrukken Ja Wel een leuke combinatie!
Krijg je les?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 11:49

leuke combinatie, en ziet er goed uit.
probeer idd je handen meer te draag, enne... ook in de regen kan je trots zijn op je paard. probeer dan ook wat trotser te gaan zitten Knipoog

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 14:01

Leuk paard! En je hebt een geweldige fotograaf, die zomaar in de stromende regen foto's maakt!

Je houding kan nog verbeteren, maar daar is hierboven genoeg over gesproken. Misschien kun je proberen om voor wat meer ruimte te geven door achter meer bij te drijven. Het lijkt alsof er vaak veel spanning op je teugels staat. Voornamelijk je binnenhand moet je meer toe kunnen staan.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 08:35

bedankt voor de complimenten.

Bizzybijtje, de ondergrond is zand, hier groeit idd wat gras maar dat heeft geen betekenis. Hij gleed ook niet weg, ondanks de regen.

Gisteren wedstrijd gehad en weer 2 winstpunten rijker.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:44

Ik denk dat je houding niet echt geprofiteerd heeft van het feit dat het zo regent.
Vind wel dat hij nog iets losser van de hand mag komen en ook wat ronder erdoorheen moet.