Winner @ work tijdens training juni 2008

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Skingraphx

Winner @ work tijdens training juni 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 14:03

Winner is een 5 jarige ruin (Nassau x Burggraaf) die sinds oktober 2007 zadelmak is, omdat Winner nog wat jeugdig aandeed zijn wij pas laat begonnen. We zijn wel redelijk snel begonnen met dressuurwedstrijden in de B, niet voor de punten maar voor de ervaring. We zijn inmiddels 6x gestart en hebben tijdens onze laatste wedstrijd onze eerste 2 winstpunten gescoord Go jij! Go jij! !!!!

Problemen waar ik tegenaan loop zijn wekelijks anders. De ene week zijn we niet voorwaarts en de volgende week gaan we knetterhard de bak door. We zoeken nog een beetje naar een constant tempo. In het begin liep Winner in een valse knik, nu loopt Winner vaak wat te diep met af en toe een zwieper met z'n hoofd richting mijn neus. Het zou schelen als ik wat meer rechtop zou zitten en niet zo naar beneden zou turen Blauw oog Ziek . Verder zijn we momenteel vooral heel veel bezig met de basis.

Winner en ik zijn geen Salinero en Anky, we weten dat we nog veel moeten leren. Kom maar op met het commentaar want we zijn niet van suiker.

Ik ben nog steeds niet rijk geworden van het paardrijden
Afbeelding

Mijn benen afsteken is mijn nieuwe probleem, dat doe ik sinds kort Boos!
Afbeelding

Heb ik zo'n dikke kont, zit ik er nog niet op Haha! Winner loopt gelukkig wel netjes
Afbeelding

Charmant sta-moment maar ik kijk in elk geval niet naar beneden
Afbeelding

Achterkant mag wat meer meedoen
Afbeelding

Ook stappen moet af en toe
Afbeelding

Ja, hij heeft nog dezelfde kleur als toen ik hem van het land haalde
Afbeelding

Het lijkt alsof ik maar 1 kant op rijd maar ik heb echt 2 kanten op gereden. Deze hand is echt niet mijn favoriet, in tegendeel!!!!

En voor de liefhebbers nog een paar foto's uit de "oude doos".

Winner toen hij een uur van mij was
Afbeelding

2e x op Winner
Afbeelding

1 van de eerste keren
Afbeelding

PrimaDonna_

Re: Winner @ work tijdens training juni 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:06

Ziet er leuk uit allemaal!
Wat ik zie bij jou is je beenligging, heb ik zelf ook als probleem dat je deze teveel naar voren legt.
Probeer je bovenbeen te ontspannen en je onderbeen naar achteren te leggen.
Succes verder me je knapperd Haha!

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 14:17

Eef1400, je hebt zo ontzettend gelijk....... dat is dus een nieuwe ontwikkeling. Eerst gaf ik teveel been, dan ga je minderen en nu steek ík mijn benen af naar voren. Dit deed ik trouwens ook tijdens het inrijden. Ik zal eraan werken. Ik zal de complimenten aan mijn knapperd overbrengen Knipoog .

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:28

Hee jou kwam ik 18 mei tegen op wedstrijd Stal wijdewormer-kwadijk Haha! !

Je lijkt ook je tenen naar buiten te hebben gedraait, probeer ze verder naar binnen/voren te draaien, en blijf ontspannen Lachen

Succes verder en miss kom ik je nog wel is tegen! Haha!

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 17:40

Love_plaisir dat klopt inderdaad toen was ik daar ook. Wat een kleine wereld. Je hebt gelijk mijn tenen staan naar buiten, dat zal vast bij het plaatje passen dat ik m'n benen nu ook naar voren gooi. Ontspannen ging me wat moeilijk af op de dag dat de foto's werden geschoten, Winner dacht dat hij op Duindigt liep en het nieuwe baanrecord moest halen. Hmmmm, ik hoop toch zo dat ik het ooit leer dat paardrijden.

Ulala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:48

Hey skingraphx, jullie zijn echt al super vooruit gegaan hoor!
Winner blijft een jong paard met dito problemen. Hard, zacht, hard, zacht..
Wat ik vanmorgen al tegen je zei, kun je misschien wat meer op je schouders letten, die zijn vrij rond naar voren. Ja ik weet het, paardrijden is zo ontzéttend moeilijk!

Groetjes en tot morgen