Stoc @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laurentii

Stoc @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 19:22

Rana

Re: Stoc @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:33

ik vind het er niet erg vriendelijk uit zien. beetje gehaast, slordig, meer voor het plezier van de ruiter dan het paard. Ik zie op bijna iedere foto een zwiepende staart en oren in de nek.

Hou bij het springen meer ruimte van voren geef meer mee dan zit je hem niet in de weg en heb je meer behoud van de sprong.

Probeer wat rijtechniser aan de gang te gaan iets meer richting ontspanning meer voorwaarts neerwaarts. Begrens hem wat meer met je buiten been en buiten teugel hij valt zo hier en daar wat over de buiten schouder fot 3 komt daar al meer bij in de buurt. Heb je les of rijd je hem soms voor de lol?

Ik denk dat als je iets serieuzer met hem aan de gang gaat en iets meer voorwaarts neerwaarts probeert te rijden, je er een erg leuk paard aan hebt, want 1 ding is zeker het lijkt wel duidelijk dat hij voor je WIL werken Knipoog

Veel succes en plezier

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 19:35

Rana schreef:
ik vind het er niet erg vriendelijk uit zien. beetje gehaast, slordig, meer voor het plezier van de ruiter dan het paard. Ik zie op bijna iedere foto een zwiepende staart en oren in de nek.

Hou bij het springen meer ruimte van voren geef meer mee dan zit je hem niet in de weg en heb je meer behoud van de sprong.

Probeer wat rijtechniser aan de gang te gaan iets meer richting ontspanning meer voorwaarts neerwaarts. Begrens hem wat meer met je buiten been en buiten teugel hij valt zo hier en daar wat over de buiten schouder fot 3 komt daar al meer bij in de buurt. Heb je les of rijd je hem soms voor de lol?

Ik denk dat als je iets serieuzer met hem aan de gang gaat en iets meer voorwaarts neerwaarts probeert te rijden, je er een erg leuk paard aan hebt, want 1 ding is zeker het lijkt wel duidelijk dat hij voor je WIL werken Knipoog

Veel succes en plezier

les volgen we niet met hem
bedankt voor de tips Knipoog

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:36

ik vind het er idd ook erg onvriendelijk uitzien.

iets meer ruimte geven, en dan ook weer niet losgooien die teugel(wat je op zommige foto's doet) .
iets meer je hakken uitdrukken, handen hoog, geen kapstokjes.
Verder vind ik het een hele leuke pony wie als je iets meer neerwaarts enzo rijd hij een hele leuke pony zou zijn voor je waar je veel van kunt leren.

edit: ongeveer hetzelfde als hier boven sorry Bloos
Laatst bijgewerkt door raylaatje op 27-06-08 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:37

Wat heb jij een ontzettend braaf paard!

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:37

is miss iets om wel te gaan doen. het ziet er nu niet echt uit dat de pony er ook van geniet. als je er een leuke pony aan over wil houden zou ik hier ook zeker na kijken....
eigenlijk ben ik het er mee eens wat ze hier boven al zeggen

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:38

misschien wel een leuke optie om te gaan lessen want ik weet zeker dat je er veel meer uit kan halen! Iemand vanaf de grond kan je dan net wat extra feetback geven op het juiste moment.

succes

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:39

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.