Zoë
4 jaar
niveau: B
Op onze stal organiseren ze ieder jaar 3 onderlinge wedstrijden, alle categorieen door elkaar en 2 hiervan tellen mee voor onze befaamde Stal veldhof wisselbeker....
De eerste onderlinge in april had ik helemaal verpest...ze zag een elektrische scootmobiel en madam gooide het in een verzet en ik kreeg er niets meer van gedaan helaas...wat dus resulteerde in een 1 na laatste plaats..
Deze onderlinge (2e dus) ging stukken beter, ze liep heerlijk ontspannen en ging braaf haar proefje rond..wat dus resulteerde in een 1e plaats (ik erg trots dus)
Helaas kunnen we de 3e onderlinge in september niet meerijden aangezien ik zwanger ben.
Dus hier baal ik wel een beetje van maar ach....niets aan te doen..
Wedstrijdtenue is niet verplicht bij de onderlinge en ik pas het ook tijdelijk niet meer...
mijn eigen commentaar: Mijn armen...wat erg om zo te zien zeg...in galop buig ik ze wel maar in draf..pffff
In de training waren we vooral bezig met de ontspanning omdat ze dit heel moeilijk vind en snel erg heet wordt maar vanwege mijn zwangerschap rij ik vrijwel niet meer (ik hobbel nog een beetje) en rijd er een bijrijdster op.

met dank voor de fotos aan mijn stalgenoot Ineke van http://www.dierenfoto.eu