omdat ik Selano nu 2jaar heb (17-06-06) dacht dat het mischien leuk zou zijn om een toppic van ons te maken.
We zijn Begonnen bij niks. ik was met mijn vorige pony L1dressur/Bspringen. Selano werd 1X in de 2weken gereden, maar hij was erg pittig. niet gemeen ofzo, gewoon alsmaar hard lopen. nu 2jaar verder zijn we M2+7
Het verhaal:
Toen ik daar kwam kijken had ik echt het idee van; ieh wat een lelijk beest die hoef ik niet *hoezo verwend *.
Toen ik de eerste keer reed vond ik em aardig lekker zitten, en hij had een super gang. De eigennaar vertelde mij doodleuk dat Selano alleen wou stoppen/remmen als je hem in de hoek stuurde anders deed ie het niet
. maar toch als je de dikkenbuik/wonden/onverzorgde vacht weg haalde was het volgens ma+instuctrice een leuke pony! maar ik wou hem niet. ik vond em maar een lelijk ding die ik (bijna) niet aankon. maar uit verlegenheid durfde ik niet te zeggen dat ik hem niet wou. Toen papa tegen de eigennaar wou zeggen dat we hem kochten was ik nog druk bezig met gebaren dat ik hem niet wou. maar (GELUKKIG) zag hij dat niet! De eerste 2weken dat ie hier stond (toen had ik mijn vorige pony nog) keek ik bijna niet naar hem om. toen mijn andere pony verkocht was begon ik met Selano. en je zag duidelijk een stijgende lijn!
naar 2maanden gingen we al naar de manege/groepslessen. en 6januarie reden we onze eerste B wedstrijd, hier haalden we 4 dikke winstpunten!
De B vlogen we door, en de L1 ging ook hard. in de L1 mochten we op 4-08-07 naar de Geldersekampioenschappen en hier haalden we een 3e plek!
de L2 en M1 gingen we ook makkelijk door.
nu zitten we in de M2 en hebben 7winstpunten. 9-08-08 mogen we ook in de M2 naar de Geldersekampioenschappen!
1jaar geleden reden we nog B/L1 en nu al M2 het is gewoon ongelofelijk hard gegaan!
Hier de foto's:
1] Selano en oude eigennaar.
2] kleine Maaike&Selano eerste keer kijken.
3] Selano en ik.
4] hier wilde ik gaan Poseren, maar halthouden zat er niet in |:-|
5] Selano bij ons in de wei.
dan ook maar is een foto van nu.
6]
7]
8]
Een berichtje is Altijd leuk!
super! ga zo door