Zoë @ onderlinge (1e plaats)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Trieske_

Zoë @ onderlinge (1e plaats)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 09:59

even voorstellen:
Zoë
4 jaar
niveau: B

Op onze stal organiseren ze ieder jaar 3 onderlinge wedstrijden, alle categorieen door elkaar en 2 hiervan tellen mee voor onze befaamde Stal veldhof wisselbeker....

De eerste onderlinge in april had ik helemaal verpest...ze zag een elektrische scootmobiel en madam gooide het in een verzet en ik kreeg er niets meer van gedaan helaas...wat dus resulteerde in een 1 na laatste plaats..

Deze onderlinge (2e dus) ging stukken beter, ze liep heerlijk ontspannen en ging braaf haar proefje rond..wat dus resulteerde in een 1e plaats (ik erg trots dus)

Helaas kunnen we de 3e onderlinge in september niet meerijden aangezien ik zwanger ben.
Dus hier baal ik wel een beetje van maar ach....niets aan te doen..
Wedstrijdtenue is niet verplicht bij de onderlinge en ik pas het ook tijdelijk niet meer...

mijn eigen commentaar: Mijn armen...wat erg om zo te zien zeg...in galop buig ik ze wel maar in draf..pffff

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

met dank voor de fotos aan mijn stalgenoot Ineke van http://www.dierenfoto.eu

CarinaR

Re: Zoë @ onderlinge (1e plaats)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 10:05

gefeliciteerd hoor!
erg mooi paard. vind het alleen in de hals erg gespannen...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Zoë @ onderlinge (1e plaats)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 10:08

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.