Jaja.. er was een concours zonder startkaart in de buurt, dus ik wilde eens kijken hoe Lowara het zou doen in het L2.
We starten op dit moment tussen de paarden in het L1 en maken in oktober de overgang naar het L2.
Allemaal erg spannend, omdat Lowara niet het meest gemakkelijke paardje is dressuurmatig, en ik ook nog de kneepjes van het vak moet leren op dit niveau. Tot april 6 maanden een wedstrijd stop gehad omdat het erg slecht ging, maar sindsdien het licht gezien en elke keer met winst thuis gekomen ( zelfs bij hele slechte proeven )
We krijgen thuis eens per 2 weken les van een erg goede intructeur, en verder oefenen we thuis lekker verder.
Alle foto's zijn van het inrijden, normaal pak ik haar iets hoger en ronder zodra ik de proef inga

zware concentratie
Wijken hadden we een 7 voor. ( 10 meter) normaal op concoursen standaard een 8

Lowara oogjes dicht

Netjes 4 kant. Ruzie met Lowara, ze wilde de benen nemen ivm wapperende linten, mijn " nuchtere" Tinker ook

Samen met haar dochter Fayette die haar B debuut had
2 knappe dames zo samen
Ik had nog wat foto's van dinsdag op De almelose ruiterdagen. Daar hebben we uiteraard officieel wat rond gehobbeld in de L1
en dankzij mijn opvallende Tinker kreeg ik van een bokker foto's opgestuurd. dank je wel nog!

onze manier van uitstappen

uiteindelijk voor de L2 proef een mooie 186 punten gekregen, dus was erg tevreden.
Almelose ruiterdagen had ik 187 punten, dus daar weer een officieel winstpuntje bij
Ben benieuwd wat jullie van mijn Tinkertje vinden

.