Het zijn behoorlijk wat fotos geworden, maar heb (met moeite
) een selectie kunnen maken.Info over de combinatie:
Watch Me (Ronaldo x elite Flemmingh (= Sigranta; Overijssels kampioen uit de moeder Cigranta Keur Preferent)) is een 5 jarige merrie. Rijd Watch Me DLP nu een jaar. Heb haar vorig jaar in de B gestart en in 3 maanden vlogen we met veel winst en prijzen zo het L2 in. Vanaf januari 2008 rijd ik geen concoursen meer omdat Watch me dragend was van een veulen van Santano. Het 2e veulen van Watch Me (Desperado La Promesa) is 9 april 2008 geboren en sinds een maandje train ik de merrie nu weer. We zijn rustig aan begonnen en ze pakt alles weer heel fijn aan. We gaan dus gauw weer L2 starten en het is de bedoeling dat we dit jaar het M in gaan.
Watch Me is een vreselijk werklustig paard. Ze heeft altijd plezier in de training maar wel met gevolg dat ze wat te heet kan worden, ze wordt dan heel erg sterk, dit is echt een punt waar we mee bezig zijn in de training.
Waar ik zelf op moet letten is dat ik mn teugels korter moet houden, handen af en toe wat lager, moet blijven zitten in de galop en voor me uit moet blijven kijken. Oja en heb een verradelijk linkerhandje
Rustig aan loswerken

Al iets meer opgepakt

Opgepakt, vind dit zelf een heerlijke foto. Mooi over de benen gedraafd en het plezier straalt er bij beiden vanaf

Paar passen wegrijden

Creatief momentje van Kim

Mooi doorgesprongen galop

Geloof dat ik hier net ging afwenden voor het wijken

Iets doorvragen op rechts

Klaar en uitdraven

Wat een koppie he

Tsja reclame maken is nooit verkeerd he

En houd er rekening mee dat ze slechts een goede maand weer in training is na het krijgen van een veulen
)