We hadden niet los kunnen rijden (maar 10 minuten) omdat de tijden schijnbaar ineens heel erg waren ingelopen. Ilanda heeft echt 30 minuten nodig om warm te draaien en dan loopt ze op 2 pinken en kan ik zelf ook veel beter zitten.
Zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=29&t=955568 voor het volledige verhaal.
Dus de gevolgen zie je hieronder: Dit zijn de foto's van het 1e proefje het 2e proefje ging beter maar daar zijn helaas geen foto's van.
Ilanda was dus absoluut niet los, en ik was op van de zenuwen waardoor ik "foute" dingen ga doen.
De volgende dag thuisrijden ging wel weer hartstikke goed (op een paar kleine puntjes na).
Oja ilanda is een 18 jarige pele x ariban xx. e-pony (1,54)
Maar nu genoeg ge..... hier de foto's: (gemaakt door esmee franken)
rechtop zitten, hakken naar beneden, mijn handen rechtop, eigen alng maken, de rest laat ik aan jullie over.....

Ik ben nog steeds geen miljonair

Kijken naar mijn voorlezer.

ze heeft esmee al in de gaten, alleen mijn hoofd

Galop, arghhhhhh mijn zit en mijn handen wat een afgang.
Ilanda was hier zeer tegen de hand en ze had vlak daarvoor een hups gegeven met haar lekkere billen
die oortjes, wat een lekker ding is het toch.

Mijn verbeterpunten weet ik helaas al. Als ik thuis rijdt geeft ze lekker na en gaat alles 100x beter als op deze foto's. Helaas door mijn eigen "zenuwen" gaat het vaak op wedstrijden fout. En zeker als er dan ineens vervroegdt wordt. Maar ja de volgende keer beter.
Wees lief met het commentaar, tips zijn heel erg welkom (zeker hoe ik rustig kan blijven op wedstrijd).
Binnenkort horses@work foto's van het thuis rijden. Dan kunnen jullie vergelijken