Rolex In spring wk outfit! te gorredijk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RolexandMe

Rolex In spring wk outfit! te gorredijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 08:47

Hallo!!
Rolex en ik waren afgelopen weekend in gorredijk.
we hebben hier gedressurd en gesprongen, dressuur deden we in de klasse z2 en springen in het L. de dressuur ging opzich heel lekker haalde 2x 212 punten wat zeer netjes is voor de 2e x in het Z2.

het springen deden we weer voor het eerst in 3 maanden, wat ook wel goed ging had 1 pech balkje op een dubbel. maar voor de rest was ik super tevreden over rolex.

in de training zijn we met de dressuur bezig om nog meer verzamling te krijgen. en lengte in de hals wat al aardig goed gaat. bij het springen zijn we bezig om rust te krijgen. hij is soms te kijkerig waardoor we een balkje mee nemen. en ook werken we aan het ritme.

nou genoeg gepraat hier een filmpje van het springen!
kwaliteit is helaas achteruit gegaan.
http://uncutvideo.aol.nl/users/geertjetog@aol.nl/5de69dfe3a38020fa1a10fc43e766728?index=0

LK_2312

Re: Rolex In spring wk outfit! te gorredijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:14

leuk hoor dat oranje :p nu nog commentaar.. ik vind dat je paard niet heel erg druk oogt, al kun je dat op een filmpje niet super goed zien, verder vind ik dat je super in tempo blijft rijden, jammer van het balkje Knipoog maar wat kunnen die parcoursbouwers rennen Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:23

Ik vind het je hem wel hoor erg tegen houd. Hoe vaker je dezelfde handeling herhaald hoe minder ze werken he Tong uitsteken . Als je hem dressuur matig nog wat meer leert luisteren naar je hulpen krijg je hem ook een stuk makkelijker met het springen.

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:55

leuk pacour wel druk met al dat muziek en gepraat om je heen :-P maar das standaard natuurlijk.

Misschien zou je wel wat eerder naar de volgende hindernis kunnen kijken?

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 12:22

Haha die outfit!

Ik vind dat je een te hoog tempo hebt in het parcours waardoor je paard wat te vlak wordt en je dus balken krijgt.

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 12:44

eknein schreef:
Ik vind het je hem wel hoor erg tegen houd. Hoe vaker je dezelfde handeling herhaald hoe minder ze werken he Tong uitsteken . Als je hem dressuur matig nog wat meer leert luisteren naar je hulpen krijg je hem ook een stuk makkelijker met het springen.

hoe bedoel je dressuur matig beter naar me luisterd.?
ik rij denk ik niet voor nix in het z2?

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 12:49

Inderdaad een rare opmerking haha. Ik vind juist dat ie erg goed naar je luistert. Volgens mij is hij heel erg druk en hij blijft erg netjes bij jij, je ziet soms echt dat hij op de sprong toe wilm en toch blijft hij wachten. Echt een pechbalk!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:40

Mm, ik heb geen filmpje gezien van de dressuur gezien en had ook niet gezien dat je Z2 reed. Excuses. Ik had beter moeten lezen Clown .

Al neem ik niet terug dat het nog iets gecontroleerder mag.

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 19:22

eknein schreef:
Mm, ik heb geen filmpje gezien van de dressuur gezien en had ook niet gezien dat je Z2 reed. Excuses. Ik had beter moeten lezen Clown .

Al neem ik niet terug dat het nog iets gecontroleerder mag.

maakt verder niet uit maar hij is erg scherp aan het been en rij in het parcour ook altijd tempo wisselingen... dus ja ik vind zelf dat het wel gecontroleerd gaat,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 11:03

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.

TS : Zou je er in het vervolg op willen letten dat het niet de bedoeling is om je topic na 12 minuten al omhoog te schoppen voor meer reacties. Daarnaast zit er rechtsonder een editknop. Als je dus nog een reactie ziet waar je op wilt reageren, dan kun je je eerdere post editten, meerdere posts apart quoten en op reageren is niet de bedoeling, dat kan ook in 1 post Lachen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:25

Zover ik het vanuit een film kan beoordelen ziet het er goed uit Ja

Jammer van het balkje. Verder zou je net iéts meer mee mogen kijken naar de hindernis Ja