Vorige week ging de les echt heerlijk, vandaar dat ik Myra (@bokt) had gevraagd om foto's te maken.
Van te voren eerst even gelongeerd, ging erg netjes en hij was lekker rustig. Totdat ik in de bak erop zat
Hij zag echt álles en alles was eng.Tijdens de les zijn we met name bezig geweest met stelling en buiging om mijn binnenbeen. Ook zijn we er mee bezig geweest om hem goed te laten reageren op mijn been en om zijn achterhand er wat meer onder te krijgen.
Over het algemeen ben ik er ook mee bezig om hem goed voorwaarts te houden, vooral als hij van voren zakt.
Aan mijn houding moet ook nog flink gesleuteld worden. Ik heb erg de neiging om naar voren te vallen waardoor ik een stoelzit krijg. Ook moet ik mijn handen minder vastzetten en meer naar voren houden. En natuurlijk mijn benen rechthouden, recht blijven zitten en mijn hakken uitdrukken.
Ons niveau, tja, we rijden nog niet op een niveau, maar denk dat je het B kunt noemen? Of anders bixie

Saffron is overigens eind mei 4 jaar geworden en sinds eind september in mijn bezit. Hij was ingereden toen ik hem kocht, echter zijn we pas begin dit jaar echt actief gaan rijden (3 a 4x in de week 30 min) en actief gaan lessen.
Dan nu de foto's. (let niet op mijn hoofd, ik was nogal geconcentreerd bezig
)1. Even instappen.

2. En aan de slag

3.

4. Sta-moment.

5. Achterhand mag meer mee.

6.

7.

8. Teveel op de voorhand. Hier zie je trouwens ook goed dat ik de neiging heb om een knik in mijn rechterzij te krijgen. Ik ben er dan ook mee bezig om mijn binnenbeen lang te maken en mijn heupen wat meer naar rechts te houden.

9. Galopje. De galop ging vandaag helaas niet zo lekker.

10. Teveel op de voorhand, ik hang voorover, ik trek mn hakken op, etc
Maar ik wilde hem toch even plaatsen.
11. Mag wat voorwaartser (achterhand er meer onder en neusje eruit).

12. Achterhand mag er meer bij.

13. Hier zie je die knik weer

14. Beetje uiteengevallen, en ik mag meer rechtop zitten.

15. En na de les nog even knuffelen met m'n vent

Morgen weer even rijden, hopelijk weer foto's

Groetjes Jenn
btw niet zover naar voren af en toe. Het lijkt wel of je spanning in je lichaam hebt waardoor ie eerst nog niet lekker kan lopen.