ik en mijn toppertjes @ springen + waterbak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kiavida

ik en mijn toppertjes @ springen + waterbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 17:08

hoihoi Doei!

ik had nog wat leuke foto's van een tijdje geleden, en die wou ik graag nog ff plaatsen Tong uitsteken
de pony met de brede bles is mijn pony Keizers Vincent, hij is een welshje en hij is een B pony van 1 meter 24. en we zijn samen m1 dressuur en L springen Haha! en de pony met de smalle bles is roatershoeve's danique, zij is een c pony van 1 meter 36 en een welsh K. ik ga danique binnenkort starten, de startkaart is onderweg Haha! ik ga dan nog niet met haar springen want ze is net een formule 1 Tong uitsteken maar dat gaat al wel beter Lachen en er komen nog echte hindernissen Tong uitsteken ohja, de hindernissen op de foto's zijn wel veilig, de balk kan er heel makkelijk af. Lachen foto''s zijn zoals ik al zei van een tijdje terug Tong uitsteken sommige foto's zijn weer in een andere week genomen dan de anderen Tong uitsteken
mijn eigen commetaar is; tong niet uitsteken Tong uitsteken en tenen naar binnen!!
de foto's:

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
8. Afbeelding
9. Afbeelding
10. Afbeelding
11. Afbeelding
12. Afbeelding
13. Afbeelding

dit waren ze dan Haha!

xx laura en hoefjes danique en vincent!

PartOulOver

Re: ik en mijn toppertjes @ springen + waterbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 17:28

Zijn erge leuke foto's!! Haha! Zeker de pony met de brede bles vind ik erg leuk!! Haha grappig dat je je tong steeds uitsteekt. Let er wel op dat je niet soms naar links gaat hangen boven de sprong. Veel succes verder! Ziet er leuk uit hoor!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 17:30

Leuke foto's! Lachen
Let er alleen wel op dat je niet op de hals van je pony gaat hangen boven de sprong. En recht blijven zitten.. Lachen

RainDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:49

Je hebt leuke pony's!
Let erop dat je wel contact blijft houden, want op de eerste paar foto's heb je een boogje in je teugels.
Ook moet je erop letten dat je niet op z'n hals hangt.
Verder vind ik het er netjes uitzien, zo te zien vinden je pony's het erg leuk! Lachen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:04

charloet schreef:
Dit hoort bij springen itp Knipoog
even getemt. Haha!

mij hebben de mods wijsgemaakt dat springen op HAW mag als er Rijtechnische commentaar gevraagd wordt Knipoog

en nu weer ontopic : wat een leuke pony's heb je daar onder je kont. Wat me meteen opviel is dat je je tong ook in je inleidende tekst niet bij je kan houden Knipoog ( lees : overvloed aan de " Tong uitsteken " smiley)

verder heb ik het idee dat je cap wat groot is? je doet wel je best voor je uit te kijken, maar het lijkt wel alsof die in de weg zit Knipoog

verder hakken netjes laag houden boven de sprong en je handen en armen niet op de hals laten leunen

IndoradoRedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:09

Grappig dat je dat doet met je tong. Lachen
Op de laatste foto's lijkt het alsof je een beetje langs je paardje hangt en naar beneden kijkt. Je cap zit ook een beetje raar.
Verder niet op de nek leunen. Let op je tenen, hakken uitdrukken.
Ziet er leuk uit, ga zo door Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:45

Moderatoropmerking:
Reacties tegen de regels verwijderd,
En het is niet zo dat springtopics niet op HAW mogen. Voor specifiek rijtechnisch commentaar hoort je topic wel op HAW. SPR-ITP is, zoals de naam al zegt, een ITP-forum met de regels van ITP.

Tylano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:21

super leuke pony's Haha!
die waterbak in Broekland had ik ook .. gaaf he! Lachen
je rijdt erg netjes!

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 14:38

MarkoesZ schreef:
Stoer beestje!

EHm? Welke van de 2? Het zijn er 2 hoor Clown
Ze hebben allebij volgens mij veel lol in het springen, maar je geeft ietsje te veel mee, je leunt helemaal op de hals!