Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:Wat goed man!! Idd je benen zijn een aandachtspunt. en mischien. (ik heb het niet cht goed kunnen zien) Je stang teugel iets losser.
Ik vind het een gaaf paard.
ben zelf helemaal geen wedstrijdruiter maar het viel me wel heel erg op in het filmpje.
Niese1987 schreef:Allereerst heb je echt een ontzettend gaaf paard! Hele aparte kleur ook.
Verder vind ik dat je je stang wat aan de strakke kant heb. Ik doe het je niet na hoorben zelf helemaal geen wedstrijdruiter maar het viel me wel heel erg op in het filmpje.
Succes verder samen! Jullie zijn een ontzettend leuke combinatie om naar te kijken.
Edit; je gaf op hetzelfde moment antwoord als mijn post
maar je hebt gelijk en we werken er ook hard aan!
Leuke kleur! Succes! 

Jorine_Falco schreef:Je hangt een beetje, en trekt inderdaad te veel aan je stang. Voorderest is Rolex heeel mooi!Leuke kleur! Succes!
Tody schreef:Zo in het algemeen een hele sympathieke proef!
wietske100 schreef:heej hallo
ik vind het een super mooi paardje en klopt
het dat ik jullie ook met ch marum heb gezien ??
ziet er lekker onstpannen uit

Stang wat losser en meer aanvullen met je been, dan zou dat opgekropte beeld al anders moeten zijn
Verder vind ik dat je wel je handen heel netjes stil hebt!
Foxy1980 schreef:Laatst geschreven bij het Z1 en het jurylid zei steeds: paarden in het Z horen te dansen!
Dus bij de titel van jouw topic werd ik meteen nieuwsgierig, want dat moest wel een dansend Z paard zijn, met zulke punten!![]()
Het ziet er dan ook heel swingend en actief uit. Mooie voorwaartse impuls ook tijdens appuyement, sb en travers. Gewoon heel fijn om naar te kijken.
Puntje waar je van mij op mag letten zijn je armen/ellebogen. Voor het mooie zou ik je wat 'smaller' willen zien.

Wel grappig, ik denk dat je de n vergeten bent