Even een kleine terugblik: Januari 2006 werd ik zwanger en is mijn vriend Pluk verder gaan rijden. Januari 2007 wilde ik hem weer oppakken, maar hij stond met een dik been. Na onderzoek bleek hij een peesschedeontsteking, een slijmbeursontsteking, verklevingen op de pees, een scheur van 4 centimeter in de oppervlakkige buiger en een scheur van 6 centimeter in de diepe buiger te hebben. Hij heeft 6 maanden boxrust gehad gevolgd door een lange en zware periode van revalidatie. Pluk heeft 9 weken in het paardenzwembad gerevalideerd en toen hij terugkwam was hij niet meer zadelmak. Pluk is sinds april 2008 weer thuis. Gelukkig is mijn vriendje een ware kamikaze-piloot en heeft hij hem weer 'gefixt' maar ik heb zelf wat mooie rodeo's met hem gehad. Nu gaat het beter dan ooit!
Het is de bedoeling dat ik hem in het indoor seizoen M1 start. Mijn vriend sprong B en crosste B met hem, daar wachten we nog even mee.
Onderstaande foto's zijn van vandaag, gisteren en twee weken geleden. Wees lief voor ons, we zijn van heeeel ver gekomen. De volgende stap is mijn beugels weer op dressuur maat te doen.
Het bewijs dat Pluk echt niet meer bang is voor hout. Dit was vroeger echt compleet onmogelijk.
Voor het eerst zonder slof
En klaar!
Galopfoto's durf ik niet te plaatsen, daar is goed op te zien wat voor een belabberde houding ik heb

Verder vind ik je houding op deze foto's echt niet slecht!!!) 

? Maar waarempel, tis m! Super man, heel veel succes en jullie zitten weer goed in de lift