Pluk @ Work L

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Plukje

Pluk @ Work L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 22:02

Ja ja, na héééééééél veel pech ben ik al weer een paar weekjes lekker met Pluk aan de slag. Ik heb echt weer mijn oude Plukkie terug, want hij heeft echt nog geen stap verkeerd gezet! Om het vertrouwen terug te krijgen heb ik hem enkele weken met slof gereden, maar deze hangt nu weer netjes in de kast.

Even een kleine terugblik: Januari 2006 werd ik zwanger en is mijn vriend Pluk verder gaan rijden. Januari 2007 wilde ik hem weer oppakken, maar hij stond met een dik been. Na onderzoek bleek hij een peesschedeontsteking, een slijmbeursontsteking, verklevingen op de pees, een scheur van 4 centimeter in de oppervlakkige buiger en een scheur van 6 centimeter in de diepe buiger te hebben. Hij heeft 6 maanden boxrust gehad gevolgd door een lange en zware periode van revalidatie. Pluk heeft 9 weken in het paardenzwembad gerevalideerd en toen hij terugkwam was hij niet meer zadelmak. Pluk is sinds april 2008 weer thuis. Gelukkig is mijn vriendje een ware kamikaze-piloot en heeft hij hem weer 'gefixt' maar ik heb zelf wat mooie rodeo's met hem gehad. Nu gaat het beter dan ooit!

Het is de bedoeling dat ik hem in het indoor seizoen M1 start. Mijn vriend sprong B en crosste B met hem, daar wachten we nog even mee.

Onderstaande foto's zijn van vandaag, gisteren en twee weken geleden. Wees lief voor ons, we zijn van heeeel ver gekomen. De volgende stap is mijn beugels weer op dressuur maat te doen.

Afbeelding

Afbeelding

Het bewijs dat Pluk echt niet meer bang is voor hout. Dit was vroeger echt compleet onmogelijk.
Afbeelding

Afbeelding

Voor het eerst zonder slof
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En klaar!
Afbeelding

Galopfoto's durf ik niet te plaatsen, daar is goed op te zien wat voor een belabberde houding ik heb Bloos!

Anoniem

Re: Pluk @ Work L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 22:16

Joh, wat kan jou die belabberde houding schelen, je zit er weer op en je rijdt weer! Echt gaaf hoor, weer voor het echie rijden.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 06:09

Idd, kan jou het schelen Hoe je erop zit, je Zit er weer op, je rijd en je geniet weer!!! Wat een fantastisch gezicht na alles wat er aan voorafgegaan is.

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 08:16

Jeetje mina pluk, diep respect OK dan!
Dat is heel wat anders dan die verhalen die we af en toe te horen kregen over je draakje Nagelbijten / Gniffelen
Het is jullie van harte gegunt! Geniet ervan

(ook nog wat rijtechnisch commentaar: probeer je handen op gelijke hoogte te houden Knipoog Verder vind ik je houding op deze foto's echt niet slecht!!!)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 08:21

Die heeft heel wat meegemaakt! Maar ik vind het er erg fijn uitzien! Op naar de M en op naar een nieuw cross seizoen! OK dan!

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 08:24

Ziet er erg ontspannen uit! Ik vind je houding er niet slecht uitzien hoor, probeer alleen zoals al gezegt je handen inderdaad iets hoger en op gelijke hoogte te houden. Misschien komt het al een stuk beter als je probeert iets meer in het zadel te gaan zitten en je schouder iets verder naar achtere plaats Lachen
Verder ziet het er super en ontspannen uit! Ga zo door!
Ik wens jullie nog heel veel succes! Lachen

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:13

ziet er super uit plukje. echt geweldig dat het zo goed gaat.

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 14:11

heeej, plukje super joh, wat zien jullie er goed uit samen, en wat de rest ook al schreef, geniet van je dier, je komt van zo ver, je hebt nu alle tijd om heerlijk aan het werk te gaan!!!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 14:29

Wow Plukje!!
Ziet er goed uit hoor!!!
Ik ben blij om jullie weer samen aan t werk te zien!

En die kleine dingetjes komen straks vanzelf weer helemaal goed!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:22

Wow, echt goed!! Ik zag de titel in de lange lijst van HAW-topics, en ik dacht al van goh, zou dat zwem-Pluk zijn Clown? Maar waarempel, tis m! Super man, heel veel succes en jullie zitten weer goed in de lift Ja

Nena_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:26

Zo hier heb ik pas respect voor! geweldig dat je er zo weer op kunt!

juultju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:27

Wat is pluk een mooi paard! Hij loopt ook mooi ! Haha!

3line

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:29

super hoor! ik zou het je niet zo nadoen!
en wat betreft je houding: ik heb veeeel slechtere gezien!
echt waar, ga zo door, zo gaat het super Haha!