Zondag had ik wedstrijd met mijn paard Nobol, het is een 11-jarige vuilnisbak
(Tinker X KWPN) en echt een schat van een beest! Met losrijden was hij erg lief maar had ik hem net iets teveel losgereden. Mijn 1e proef ging redelijk, er zaten goede stukken tussen en ook behoorlijk slechte stukken. Mijn 2e proef ging heel rommelig en ik was er zelf ook niet helemaal bij met mn hoofd. (Ik zat in mn dromen nog op het CHIO denk ik
) Deze wedstrijd was dus niet echt mn sterkste tot nu toe (zeg maar gewoon 1 van de slechtste
) Maarja, ik mag niet ontvereden zijn want de Zaterdag ervoor heb ik wedstrijd met Nobol gereden en daarna heeft alleen mn moeder hem gereden (hij is eigenlijk van haar en ik heb een jong paard) en tevens was dit onze 2e graswedstrijd en onze 1e wedstrijd met de hekjes niet helemaal langs de bakrand. Uiteinderlijk had ik 181 en een 7e plaats in de 1e proef en 184 en een 5e plaats in de 2e proef, nooit verwacht!
We hebben nu 7 winstpunten in de B in 4 wedstrijden.Onze aandachtspunten zijn:
* Tenen niet naar buiten steken (hier irriteer ik me mateloos aan, ik probeer er op te letten maar het lukt gewoon niet!)
* Onderbenen stillerhouden, alleen erg lastig als hij zo sloom is
* goed naar voren kijken
* niet zo'n ernstig geconcentreerd gezicht trekken!
Oja, Nobol springt tegenwoordig in mijn proef op rechts niet goed aan, heeft eimand hier tips voor om het te verbeteren?
Hier de foto's, gemaakt doot http://www.ts-fotografie.nl

Middendrafje wat hij erg lastig vind, maar we werken er hard aan!

Middenstap

voeten...

Mn lieve Noobje!

Galop ofzo

Hihi wel een grappige foto, echt zo'n foto op zo'n moment dat hij in galop is gegaan en gelijk weer terug valt in zijn tempo, in galop kon je goed merken dat hij erg leeg was!

Halsstrekken mag meer!

Weer middendraf, met zijn koppie eruit, maar dat vind ik op dit moment minder erg als dat hij helemaal niet reageerd naar voren!

Met het groeten, waarbij ik vaak te snel groet en weer wega

Kortom we moeten dus allebei nog heel veel leren, maarja, gelukkig hebben we er veel plezier van

Houden jullie het een beetje lief!