Sietske@ B dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sietske94

Sietske@ B dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 16:02

hallooo!

gisteren gereden op het weiland aangezien het best wel warm was, konden we op de wei rijden Lachen.
Ik rij nu 2 jaar met sietske, ze is heel braaf geworden ondanks dat eerste jaar alleen maar gevechten waren met haar, ze was in het begin toen ik der kocht nog geen 3 jaar, ze was erg eigenwijs en bokkerig, nu gaat het allemaal goed, ze loopt snel nagevelijk in stap en draf, en in galop ook al een beetje.
Sietske wordt volgende maand 5 jaar, ik mag vanaf nu ook mee op wedstrijd met sietske, ze doet het in de bak ook heel braaf.
ik ben veel bezig met nagevelijk rijden en ook veel overgangen, middendraf is 1 van haar sterkste kanten geworden, galop gaat ook al goed alleen de linkergalop is voor haar moeilijk.
haar mindere kant is van galop naar draf te gaan, dan valt ze helemaal verkeerd terug, ze laat der hoofd meteen in mn handen vallen en draaft onder me vandaan.
hier de fotos!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
pasje wijken. Lachen

Afbeelding
ik wou dat het altijd zo ging Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
lekker ontspannen. Lachen

Afbeelding
kijken, op het juist been.

Afbeelding
halsstrekken

ik hoop dat jullie wat tips hebben,
dus ik zou zeggen, laat een berichtje achter! Haha!

LOVE_PPP

Re: Sietske@ B dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:34

Leeeuk man!
Ziet der goed uit, ze loopt netjes.
Ik vind dat je je voeten erg netjes hebt staan! Sietske is echt opgeknapt nadat ze zich had over gegeven. Ze weet nu wat de grens is. Ik vind je echt goed bij der passen en het wordt knallen met der! Ik heb niet echt veel aan te merken. Doeeg!

xx Lachen (L)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:03

Leuk fjordje hoor, maar soms lijkt het alsof je je benen beetje naar buiten draait, maar das ook wel lastig met zown bollie Haha! had ik ook vaak.. en soms btje op pianohandjes letten Haha!

Sietske94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 17:12

bedankt allebei, ze is inderdaad veel veranderd ook in de omgang maar ook zeker uiterlijk.
hihi, het is nog niet echt een grote bollie maar ze komt in de buurt hoor haha Haha! ze begint al echt een buikje te krijgen Haha!

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:52

leuk weer! vind het altyd leuk om te zien dat je toch met kleine beetjes vooruit gaa!
en rijtechnisch comm:
op een foto trek je je hak op, daarop letten(heb ik ook hoor Clown )
en volgens mij heb je soms pianohandjes maar niet altyd volgens mij Tong uitsteken
p.s. je heb altyd foto van schijn voren Tong uitsteken zou ook leuk zijn van de zijkant!! het is alleen maar een tips hoor Knipoog

Sietske94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 08:22

Bellie2: bedankt! de pony gaat natuurlijk ook steeds een beetje vooruit Haha! hak optrekken, ik weet het, altijd al moeilijk voor me geweest Haha! ik zit nu een gaatje korter en dat zit veel beter! Lachen
en over die fotos, ik geef het door aan de fotografe! Haha! Haha!