Verona@wedstrijd@Kapelle

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tyke

Verona@wedstrijd@Kapelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 22:51

Heb vandaag meegedaan aan de wedstrijd in Kapelle.
Ik rijd met Verona. dit is een merrie van 6 jaartjes oud. Afstamming Oramex zeoliet. We lopen tijdens oefenen/ trainen best wat tegen problemen op. Verona wil nogal eens staken. Verder pakt ze graag het bit en trekt ze me uit het zadel. Thuis ben ik aan het trainen op laag diep en dat ze haar bit loslaat. Gaat steeds beter.

Verder punten:
- Mijn houding is om van te janken
- blijven rijden

Nogmaals FloortjeM bedankt voor het filmen

Dit is proef 5.
http://nl.youtube.com/watch?v=ry_q4c5fvXA

En proef 6
http://nl.youtube.com/watch?v=MDJ8d-XR-fQ

Afbeelding

Afbeelding

vorige topics:
[HAW] Les Verona 5 juni 2008
[HAW] Verona@les

Dunesjka

Re: Verona@wedstrijd@Kapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:02

Mooie foto's jammer dat de kwaliteit van het filmpje niet zo goed is. Hoeveel punten had je?

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 09:07

Jammer dat de kwaliteit van de filmpjes niet zo heel goed is. Ook heel jammer vind ik dat er niet werd ingezoomd als jij aan de andere kant van de bak was (of kon dat niet). Je ziet niet heel duidelijk wat er allemaal gebeurd.

Voor wat ik kon zien valt je houding volgens mij wel mee, misschien je schouders nog wat meer naar achteren. Verder dacht ik te zien (laatste filmpje, laatste keer middendraf) dat Verona eerder harder gaat ipv meer verruimen, ze strekt haar benen niet echt naar mijn idee. Verder kan ik er helaas niet meer van maken.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 11:18

169 en 181

Diegene kende het toestelletje niet zo en het is met een fototoestel gefilmd. Ik kon er voldoende uithalen.
mijn houding eerste proef kreeg ik een 5. dus ja die is niet goed.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:28

Jammer van de kwaliteit van het filmpje inderdaad!
Je houding vind ik ook zo slecht nog niet...

Blijf alleen voor je uitkijken.. er zal ik zo'n bak vast geen geld liggen!
succes samen

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 16:52

Hé Marjolein, ik vond je alweer verbetert ten opzichte van de vorige keer hoor. Toch leuk dat ik je zo om de paar maanden zie rijden!
Je houding is nog het een en ander aan te sleutelen: meer buiging in je armen, probeer je benen stiller te houden etc. Maar Verona ziet er een stuk happyer uit dan in, wat was het april?. Ik kan duidelijk zien dat jullie steeds beter met elkaar leren omgaan! Dat wordt nog een hele kluif om jullie straks te verslaan als ik ook weer op concours ga!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:28

Moderatoropmerking:
Reacties tegen de regels verwijderd.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 04:06

haha dank je ERleyne. mm wordt geen grote kluif hoor. Helaas kwam in de punten niet naar voren dat ik verbeterd was. Heb de filmpjes ook naar een ander jurylid gestuurd (die ik de eerste keer had in Kapelle ghighi) en die zei dat ik tegen een winstpunt aan zat of zou moeten hebben ook in de eerste proef. Dus ja daar bouw ik op en even niet op dit resultaat.

Ik ga gewoon weer hard verder aan het werk. Denk dat het pas winter wordt dat ik mee kan doen. Jullie volgende wedstrijd kan ik niet meedoen helaas ivm nacht. Anders was ik er weer ghighi