Dakotha @work wij doen de stoute schoentjes aan.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_likepink_

Dakotha @work wij doen de stoute schoentjes aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 19:14

Hall.

Tja als er een bokker bij je komt logeren zijn de paarden nou eenmaal niet veilig Tong uitsteken .
Oja het gaat hier om simoneghille .Het was echt een top weeken en serieus rijden zat er niet altijd er bij in.Maar ja roze trekt kinderen gewoon nou eenmaal aan he Tong uitsteken .

Naja kletsen heefd geen zin hier de foto's.

Dakotha.
Eerst simone

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik

Het paard van mijn moedre mocht ik ook wel.
Victor v Guidam 1.86.Hij is nog jong en nog niet echt helemaal corect onder het zadel dus dan weet je dat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar Simone vond hem ook wel leuk die Victor Haha!
Afbeelding

Nou dat was het bedankt voor het kijken Doei!

Gr Simoneghille en _likepink_

Martine123

Re: Dakotha @work wij doen de stoute schoentjes aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:18

ah ziet er leuk uit! maar soms moet je iets meer op je benen letten, en hem iets meer naar beneden rijden Knipoog

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:20

ik denk dat jullie nog een de fora regels moeten doorlezen Bloos
je mag alleen foto's van jezelf plaatsen en je moet ook de punten noemen die in de regels staan.

Verder; leuk paardje, probeer je hakken laag te houden en niet te ver in de beugels Knipoog

ik tem even Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:14

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je mag alleen foto's van jezelf plaatsen inderdaad op HAW, foto's van anderen kun je evt. op ITP plaatsen of je laat die persoon zelf een topic op HAW openen. Daarnaast ontbreekt hier de achtergrondinformatie en het niveau.