Zomer (Farrington x Rivaal) voor het eerst bij HAW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yvonnepuntnl

Zomer (Farrington x Rivaal) voor het eerst bij HAW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 11:58

Zomer is een 4 jarige merrie van ruim 1.70m groot. Toen we haar kochten was ze net zadelmak; inmiddels is ze een maand bij ons en is ze zeker al 30 kilo gegroeid. Maar er mag nog wel 50 kilo 50, probleem is alleen dat ze erg fris wordt van teveel voer; ze krijgt nu 2 kilo brok, 2 flinke scheppen snijmais, 8 urr weidegang in goed gras en hooi op stal.
Vandaag voor het eerst rijfoto's gemaakt van Zomer. Ze wordt om de dag gereden en we longeren nog wel even iedere keer voordat we erop stappen. Dar rijden we ongeveer 20 a 30 minuten.
Afgelopen woensdag was ze zo fris dat ik alleen maar gelongeerd heb; vrijdag was ze weer rustiger en heb ik lekker gereden. Vandaag heeft Rosanne haar gereden, want dan kon ik mooi foto's maken.
In stap:
Afbeelding
Beetje spannend nog daar in de hoek:
Afbeelding
Blijven opletten voor de bakkabouter:
Afbeelding
Al wat meer ontspannen en over de rug:
Afbeelding
Afbeelding
In galop:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en uitdraven:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De laatste 3 foto's geven het beeld waar we voorlopig graag naar toe willen, alleen is ze daar in het begin toch nog wat te gespannen voor als we er net opzitten en lukt het pas wat later om haar wat meer over de rug te rijden.

iljaa_bo

Re: Zomer (Farrington x Rivaal) voor het eerst bij HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:01

ziet er goed uit Haha! leuk paardje
alleen jij zit erg ver naar voren Knipoog, probeer iets naar achter te zitten.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:24

Wat een leuk paard!

Het meisje (jij bent dat niet toch?) moet iets meer rechtop zitten en schouders naar achteren. Haar schouders hangen erg naar voor, en ze zit zelf ook op bijna alle foto's voorover Knipoog
Paard mag idd wat meer kilo bijkomen, maar hij ziet er al goed uit!
Veel succes met hem! Vork

JUSTXME1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:30

Je moet idd meer naar achter zitten! Zet jezelf fier op je paard met je schouders achteruit. Voor de rest geen commentaar en wat een prachtig paard! x

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 12:31

Klopt, dat meisje is mijn dochter. Ze was ook veel meer met het paard bezig dan met haar houding, maar ze mag wel wat meer rechtop zitten.

RSTT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 13:41

cool dekje:D!
(heb ik ook:P)
en super leuk paardje:)!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:25

Leuke merrie. Zou me over dat aankomen denk ik geen zorgen maken. Vind haar niet mega dun op de foto. Zodra ze straks wat meer bespiering ophet lijf krijgt zal ze ook al heel anders en voller tonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:08

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je mag alleen foto's van jezelf plaatsen op HAW, foto's van een andere ruiter kun je eventueel op ITP plaatsen. Daarnaast is de achtergrondinformatie ook ietwat summier voor een HAW-topic.