Oma aan het werk. ( Welsh×Arabier)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BLK

Oma aan het werk. ( Welsh×Arabier)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 10:14

Hoi Doei!

Dit is ongeveer de 4e keer dat ik yellow rijd sinds ze hoefbevangen is geweest. Het gaat dus nog niet allemaal zoals het voorheen ging, maar we gaan weer de goeie kant op. Gister heb ik ook weer les gehad maar hiervan heb ik alleen foto's dat ik daarvoor in mijn eentje aan het losrijden was (foto's met het roze setje). Ook heb ik foto's van de eerste keer dat ik weer ging rijden nadat ze hoefbevangen was geweedst (foto's met het groen/bruine setje).

Yellow is nu 22 jaar, maar wil nog steeds heel graag voor je werken. En iedere keer gaat het weer een stukje beter. Mijn eigen aandachtspuntje is vooral dat ik de teugels wat korter moet nemen, want nu lijkt het net alsof ik mijn handen vaak op mijn bovenbenen neer-vastzet terwijl dit zeker niet het geval is.

Verder hebben we om de week les, en willen we als het inderdaad steeds een stapje beter blijft gaan een B wedstrijdje gaan rijden.

Ik hoop dat dit genoeg informatie was, nu de foto's! Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

//

Afbeelding

Pling
Afbeelding

Afbeelding

Helaas heb ik niet meer foto's, maar zaterdag heb ik weer les en dan gaat mijn vriend mee dus die kan dan mooi fotograafje spelen Clown .

Commentaar mag, maar hou het lief a.u.b.!
Doei doei Doei, doei

Joline_

Re: Oma aan het werk. ( Welsh×Arabier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:43

Een erg leuke pony zeg!! Alleen kan ik vanuit je foto's niet zoveel commentaar geven omdat het mij niet echt een beeld geeft. Ze ziet er trouwens echt niet als 22 uit.
Succes met haar!

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:51

zo die ziet er nog goed uit zeg voor dr leeftijd. super.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:26

Knap paardje voor haar leeftijd!

Let idd op je handen. Dat je ze niet op je schoot zet.
Ik denk dat je beugels voor het mooie ook wel 1 gaatje langer kunnen?
En vergeet je hakken niet uit te drukken Clown Dat roze setje is erg gaaf! Staat haar goed!

JUSTXME1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:32

Hou je handen gesloten en meer voor je, leg ze niet op je bil. Voorderest een super pony'tje met een mooie kleur!
Veel succes met haar!

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:40

Ziet er netjes uit pony ziet er zeker niet zo oud uit. Ik vind het een beetje lastig op te brengen uit de foto's maar het lijkt alsof ze een beetje op de voorhand loopt? Of is ze iets overbouwd?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:44

Wauw wat een ontzettend mooie pony zeg! Ziet er ook niet
uit als 22 nja op een foto dan Vork Als commentaar vind ik
dat je op foto 5 en 6 wat rechterop zou kunnen zitten maar
over het algemeen vind ik je houding erg mooi!

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:47

Mooi paardje zeg, leuk kleurtje! Lachen En die ziet er idd niet uit als 22 Haha!
Ze loopt al goed zo voor de 4e keer! Lachen Wat je zelf al aan geeft zijn je handen, daar ben ik het mee eens Lachen
En probeer haar meer op de achterhand te krijgen, dus veel (schijn)overgangen maken, enz Lachen
Gaat helemaal goed komen hoor! Haha!

peggy3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:40

ziet er netjes uit probeer alleen je armen wat in te knikken ze zitten erg stijf en laag

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:44

Oma's ruleren! Go jij! Go jij!
Ten eerste; wat een ontzettend leuke pony zeg! Ziet er ook nog supergoed uit voor haar leeftijd! Lekker dat je haar weer kunt oppakken. Lachen

Het rijden ziet er over het algemeen goed uit, hoewel ik haar op sommige momenten graag nog net iets actiever had gezien. Misschien wat meer overgangen en tempowisselingen rijden?
Verder moet je je handen inderdaad wat meer dragen en de teugels korter pakken, maar dat heb je zelf ook al door. Lachen

Ik vind jullie een erg leuke combi. Ja

BLK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 18:10

Harstikke bedankt voor de leuke reacties en het commentaar. Ik zal inderdaad voortaan maar wat meer overgangen meenemen in het rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:58

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je moet minimaal 5 goede foto's hebben die rijtechnisch te beoordelen vallen.