Dit is ongeveer de 4e keer dat ik yellow rijd sinds ze hoefbevangen is geweest. Het gaat dus nog niet allemaal zoals het voorheen ging, maar we gaan weer de goeie kant op. Gister heb ik ook weer les gehad maar hiervan heb ik alleen foto's dat ik daarvoor in mijn eentje aan het losrijden was (foto's met het roze setje). Ook heb ik foto's van de eerste keer dat ik weer ging rijden nadat ze hoefbevangen was geweedst (foto's met het groen/bruine setje).
Yellow is nu 22 jaar, maar wil nog steeds heel graag voor je werken. En iedere keer gaat het weer een stukje beter. Mijn eigen aandachtspuntje is vooral dat ik de teugels wat korter moet nemen, want nu lijkt het net alsof ik mijn handen vaak op mijn bovenbenen neer-vastzet terwijl dit zeker niet het geval is.
Verder hebben we om de week les, en willen we als het inderdaad steeds een stapje beter blijft gaan een B wedstrijdje gaan rijden.
Ik hoop dat dit genoeg informatie was, nu de foto's!

//

Helaas heb ik niet meer foto's, maar zaterdag heb ik weer les en dan gaat mijn vriend mee dus die kan dan mooi fotograafje spelen
.Commentaar mag, maar hou het lief a.u.b.!
Doei doei

Als commentaar vind ik