Opnieuw Kevin aan het werk[M1](inc. filmpje)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sharonalover

Opnieuw Kevin aan het werk[M1](inc. filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 07:23

Aangezien mijn vorige topic op slot was omdat er in de openingspost niet stond welk niveau we reden(wel in de titel maargoed), open ik het topic maar weer opnieuw, en meld ik jullie bij deze dat we voor zijn blessure M1 dressuur reden

We zijn nu weer 2,5 week aan de slag.
Kevin heeft een blessure aan zijn griffelbeentje gehad(scheurtje), ik moest het nu van de DA zien als een gezond paard wat een tijd heeft stilgestaan, ik hoefde me geen zorgen meer om zijn been te maken Lachen . We gaan natuurlijk nog even niet springen enzo, we rijden eigenlijk vooral veel basisdressuur, en soms nemen we wat veruimingen, sb of wijken mee. Maar het hoofdpunt is overgangen en ontspanning Lachen
Hij pakt het echt heel erg lekker op, volgens mij hebben die weken rust hem wel goed gedaan, hij is best los, en heeft ook nog best een goede conditie.
Sinds 2/3 dagen ben ik weer meer bezig met impuls/activiteit etc., de vakantie is nu echt voorbij Vork .
Ook dit pakt hij lekker op, en hierdoor wordt hij ook weer makkelijker voor Lachen

Kevin heeft op sommige foto's zijn mond open, dit is geen verzet o.i.d, hij is gewoon aan het kauwen enzo. Met zijn bit is niks mis, en zijn neusriem blijft lekker losjes Lachen

Het zijn niet heel veel foto's(maar wel minstens 5 Tong uitsteken )

Afbeelding
Best fijn plaatje, niet zelf hoofd scheef houden Tong uitsteken .

Afbeelding
Gallopje(tenen!!)

Afbeelding
Gallopje, ben best trots op deze foto, gallop is altijd moeilijk geweest, koppie mag er nog íets meer door, maar voor Kev is dit al heul veel Tong uitsteken

Afbeelding
Fijn drafje, voor ons superbeenwerk, ik moet alleen niet scheef hangen, en moet op mijn binnenteugel denken!

Afbeelding
Ik heb er iig plezier in, Kev vraagt zich af of hij nou éindelijk klaar is Vork (hij had zo'n 25 minuten gelopen Tong uitsteken )

Afbeelding
En hij krijgt nog zijn zin ook Tong uitsteken , lekker uitdraven

Afbeelding
Braaf paard Lachen (en hier zie je dus dat hij ook zijn mond opendoet als ik de teugels helemaal los heb Tong uitsteken )

Afbeelding
Jemigdepemig wat een zware training was dat zeg Vork

Afbeelding
Lovers

Afbeelding
ROFL

en nog een filmpje, mét de middendraf Haha! .
Jaja, hij doet het Haha!

filmpje

Hoop dat ik nu wel aan de nieuwe regels voldoe Knipoog

Karin_88

Re: Opnieuw Kevin aan het werk[M1](inc. filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 07:29

Wat een gaaf paard heb je!!

Je geeft het zelf eigenlijk al aan. Nog even aan je tenen denken en je binnenhand.
Soms ziet het er met je hand ietwat streng uit, maar heel erg vind ik het niet (*daarnaast je kan ook niet altijd een soepele hand hebben, maar zie in het filmpje dat dat al minder is.) (op sommige momenten zie ik dat nog wel meen ik)

Je hebt een leuk paard onder je kont en zijn achterbenen zitten er mooi onder Lachen

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 09:05

mooie pony, alleen opde eerste foto houd je je bovenlichaam te strak! En probeer iets blijer te kijken Nagelbijten / Gniffelen Nu lijkt het dat je heel veel moet doen!
En ik zag het Laurens van Lieren dekje Haha! ik reed ook mee (naja wie niet van bokt Nagelbijten / Gniffelen )
liefs

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 11:18

Fijn dat ie het zo weer op pakt yvonne!

Puntjes waar je op moet letten noem je zelf al.

In het filmpje begint ie middendraf inderdaad mooi te snappen!
Alleen vind ik het jammer dat je na de middendraf halthoud, opzich kan dat wel maar je staat net wat te lang stil waardoor de impuls die je opgewekt hebt met het schakelen in het stil staan weer afvloeit.

En ik vind dat je wel iets netter mag bandageren Schijnheilig Het is niet echt fijn verdeeld over het been zo Knipoog

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 11:42

Ja idd, soms komt het bandageren niet zo mooi uit Tong uitsteken .

Het HH deed ik omdat hij wat onder me vandaan liep in de middendraf, hij drukte ook wat weg, als ik dan korte HH dan dit, ben ik hem daarna na 2 passen weer kwijt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 14:01

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.