ik ben vandaag weer op wedstrijd geweest onze eerste wedstrijd in de L1 het ging best goed had 191 punten en 182 punten. er zijn nog veel verbeter punten zoals halstrekken, middenstap, overgangen en middendraf. Maar daar zijn we hard mee bezig en gaat steeds beter:D
Ik rij Huib nu ongeveer anderhalf jaar en we zijn 1 maart voor het eerst B gestart ondertussen zijn we in 4 keer op wedstrijd door de B heen gevlogen. Deze fotos zijn van 2 weken geleden van onze laatste B wedstrijd daar hadden we 187 en 210 punten dus 4 intotaal
in de 1e proef vond hij de rand van de bak eng (hij vond de bosjes eng) en de witte hekjes, hij was ook niet voorwaarts genoeg. 2e proef reed ik met zweep dus was hij iets voorwaartser bijna alles in de proef ging goed en dat zie je aan de punten
was ik erg blij mee.inrijden

1e proef

2e proef

nog een paar fotos van thuis

bedankt dat je even keek

commentaar is welkom
) met name in draf er niet altijd helemaal doorheen is en zich niet ontspant in de kaak. Ook kantelt hij zijn hoofd lichtjes als ik het goed zie, zodat de linkerteugel in een boogje komt. In de wendingen ziet het er een heel stuk beter uit en begint hij zich wel te ontspannen. Ik zou dus veel wendingen rijden om hem lekker los in de kaak te maken.