Kevin heeft een blessure aan zijn griffelbeentje gehad(scheurtje), ik moest het nu van de DA zien als een gezond paard wat een tijd heeft stilgestaan, ik hoefde me geen zorgen meer om zijn been te maken
. We gaan natuurlijk nog even niet springen enzo, we rijden eigenlijk vooral veel basisdressuur, en soms nemen we wat veruimingen, sb of wijken mee. Maar het hoofdpunt is overgangen en ontspanning
Hij pakt het echt heel erg lekker op, volgens mij hebben die weken rust hem wel goed gedaan, hij is best los, en heeft ook nog best een goede conditie.
Sinds 2/3 dagen ben ik weer meer bezig met impuls/activiteit etc., de vakantie is nu echt voorbij
.Ook dit pakt hij lekker op, en hierdoor wordt hij ook weer makkelijker voor
Kevin heeft op sommige foto's zijn mond open, dit is geen verzet o.i.d, hij is gewoon aan het kauwen enzo. Met zijn bit is niks mis, en zijn neusriem blijft lekker losjes
Het zijn niet heel veel foto's(maar wel minstens 5
)
Best fijn plaatje, niet zelf hoofd scheef houden
.
Gallopje(tenen!!)

Gallopje, ben best trots op deze foto, gallop is altijd moeilijk geweest, koppie mag er nog íets meer door, maar voor Kev is dit al heul veel

Fijn drafje, voor ons superbeenwerk, ik moet alleen niet scheef hangen, en moet op mijn binnenteugel denken!

Ik heb er iig plezier in, Kev vraagt zich af of hij nou éindelijk klaar is
(hij had zo'n 25 minuten gelopen
)
En hij krijgt nog zijn zin ook
, lekker uitdraven
Braaf paard
(en hier zie je dus dat hij ook zijn mond opendoet als ik de teugels helemaal los heb
)
Jemigdepemig wat een zware training was dat zeg

en nog een filmpje, mét de middendraf
.Jaja, hij doet het
filmpje
. Denk idd soms aan je tenen, met het halthouden wiebel je soms ook met je voeten.
Dat zie je niet vaak.