Kevin aan het werk[M1] (+filmpje)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sharonalover

Kevin aan het werk[M1] (+filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 17:17

We zijn nu weer 2,5 week aan de slag.
Kevin heeft een blessure aan zijn griffelbeentje gehad(scheurtje), ik moest het nu van de DA zien als een gezond paard wat een tijd heeft stilgestaan, ik hoefde me geen zorgen meer om zijn been te maken Lachen . We gaan natuurlijk nog even niet springen enzo, we rijden eigenlijk vooral veel basisdressuur, en soms nemen we wat veruimingen, sb of wijken mee. Maar het hoofdpunt is overgangen en ontspanning Lachen
Hij pakt het echt heel erg lekker op, volgens mij hebben die weken rust hem wel goed gedaan, hij is best los, en heeft ook nog best een goede conditie.
Sinds 2/3 dagen ben ik weer meer bezig met impuls/activiteit etc., de vakantie is nu echt voorbij Vork .
Ook dit pakt hij lekker op, en hierdoor wordt hij ook weer makkelijker voor Lachen

Kevin heeft op sommige foto's zijn mond open, dit is geen verzet o.i.d, hij is gewoon aan het kauwen enzo. Met zijn bit is niks mis, en zijn neusriem blijft lekker losjes Lachen

Het zijn niet heel veel foto's(maar wel minstens 5 Tong uitsteken )

Afbeelding
Best fijn plaatje, niet zelf hoofd scheef houden Tong uitsteken .

Afbeelding
Gallopje(tenen!!)

Afbeelding
Gallopje, ben best trots op deze foto, gallop is altijd moeilijk geweest, koppie mag er nog íets meer door, maar voor Kev is dit al heul veel Tong uitsteken

Afbeelding
Fijn drafje, voor ons superbeenwerk, ik moet alleen niet scheef hangen, en moet op mijn binnenteugel denken!

Afbeelding
Ik heb er iig plezier in, Kev vraagt zich af of hij nou éindelijk klaar is Vork (hij had zo'n 25 minuten gelopen Tong uitsteken )

Afbeelding
En hij krijgt nog zijn zin ook Tong uitsteken , lekker uitdraven

Afbeelding
Braaf paard Lachen (en hier zie je dus dat hij ook zijn mond opendoet als ik de teugels helemaal los heb Tong uitsteken )

Afbeelding
Jemigdepemig wat een zware training was dat zeg Vork

Afbeelding
Lovers

Afbeelding
ROFL

en nog een filmpje, mét de middendraf Haha! .
Jaja, hij doet het Haha!

filmpje

KletsKoekje

Re: Kevin aan het werk[M1] (+filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:22

Wat fijn dat jullie weer lekker aan het werk kunnen.

Vindt het een aansprekend beestje, en zoals je zelf al zegt op sommige foto's aan je voeten denken, en je handen wat meer rechtop.

Verder wens ik jullie heel veel succes

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:24

Leuke foto's hoor!

Probeer zelf wat minder achterover te hangen. Je lijkt soms best wel wat te duwen in je zit. Kev ziet er wel weer gaaf uit hoor!

Sharon_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:41

Ah hij heeft zo'n lief hoofdje. Lovers

Ik vind deze foto's er al beter uit zien dan je vorige foto's. Toen vond ik hem wat strak over komen. Hij toont nu al veel losser. Lachen

Verder heb je echt een leuk setje!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:45

Ziet er ontspannen uit, zeker op het filmpje Ja . Denk idd soms aan je tenen, met het halthouden wiebel je soms ook met je voeten.

Ik kan trouwens de middendraf nergens ontdekken op het filmpje? Lachen

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 17:52

Hihi, die middendraf is ook even zoeken Tong uitsteken
Direct aan het begin, eerst nogal ver af, dan komt hij dichterbij en dan hebben we tactfouten.
Maar er is verruiming Tong uitsteken

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:49

Wooowww wat een mooi paard!! Kwijl
Probeer je benen stil te houden en te zorgen dat je ze niet al te veel afsteekt.
Is je cap niet een beetje te klein? Nagelbijten / Gniffelen
Die laatste foto is echt lief!!
Wat een scherp filmpje zeg! Bloos! Dat zie je niet vaak.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:51

Wat leuk dat het zo goed gaat met Kevin. Jullie komen straks nog veel sterker terug dan jullie waren voor de blessure! Haha! Het zijn al fijne foto's. Het filmpje is ook leuk.

Probeer de benen mooi lang te houden met de hakken naar beneden. En op sommige momenten mag Kev nog iets ronder, zonder dat hij achter de teugel kruipt. Maar dat is misschien wat veel gevraagd, nu jullie net weer begonnen zijn.

Wanneer zou je weer willen gaan starten? Of heb je daar nog niet over nagedacht?

elzj_ponii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:52

Mooiii!! Haha!

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:59

Mooi paard hoor lijkt op de mijne, alleen loopt die nog niet zo netjes, en rij ik hem nog niet zo netjes als jij Lachen

Mooie rijbroek heb je aan welk merk/type en kleur is het?

Heel veel succes verder

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:10

wauw mooi paard! ziet er netjes uit, alleen je hangt soms een beetje lui in het zadel Knipoog
is je cap trouwens niet wat te klein?:P

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 19:19

Probeer de overgangen wat meer vanuit de zit te doen. op filmpje leek het wat hangerig over te komen. Mooi paard trouwens...

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 20:41

Moet idd op dat hangen letten Lachen .

Tor: de hoefsmid zou dinsdag komen, en dan zouden we hem nog 1x zonder gaten doen, dus de komende 8 weken niks, want straks zitten we ook weer met de vakantie(he wat naar toch Knipoog )Maar de hoefsmid is dus niet geweest Nagelbijten / Gniffelen Maar wordt denk ik wel na de zomer, omdat ik in het weekend ook werk.
Maar als het uitkomt miss wel eerder Tong uitsteken

Heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat mijn cap te klein is, hij staat wel een beetje op mijn hoofd miss, maar hij zit wel errug lekker Tong uitsteken

De rijbroek is de eurostar Klara fun geloof ik.
Iig eurostar Klara, maar dit was weer wat "extra's" de kont is donker Tong uitsteken Het lijkt net een leren zitvlak, maar dat is het niet Tong uitsteken

jes_candy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 20:53

die is wel knap Haha!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 21:17

Over het algemeen een netjes beeld, maar let een beetje op de beenligging. Op de eerste foto bijvoorbeeld knijp je ze helemaal tegen je paard aan. Verder heb je gewoon een leuk paard! Lachen

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 03:23

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.