haflinger lobke van hooger smilde @work tijdens les.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje

haflinger lobke van hooger smilde @work tijdens les.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 11:44

hoihoi,

Nou het is nog niet zo heel lang geleden dat ik fotos geplaatst heb hier op HAW.

Er zijn de laatste tijd aardig wat dingen veranderd Haha!
1. Mijn nieuwe zadel heb ik eindelijk binnen, maar hij kan pas vrijdag door de zadelmaker nagekeken worden.
Dus vandaar dat ik nu nog even op mijn oude rijd, ik weet datie niet helemaal goed ligt.
maar volgens de fysio heeft ze er geen last van en er word dus al aan gewerkt Haha!
2. Ik heb haar een pollenetje omgehangen en daar reageerd ze heel erg goed op.
Ze werd altijd erg geplaagd door de pollen en de vliegjes in de lente bij der neus, en gelukkig heb ik daar nu wat opgevonden.
hij hangt er al weer een tijdje om en gelukkig merk ik mede daardoor erg veel vooruitgang Haha!
3. Ik heb eindelijk een nieuwe instructrice Go jij! Go jij!
mijn vorige had geen tijd meer voor ons dus helaas is dat overgegaan.
Deze fotos zijn van de 4 keer ong dat ik les van haar had, we moeten nog erg aan elkaar wennen.
Ze is er al 2x opgestapt en we zijn hard opweg om haar lekker aan het lopen tekrijgen.

Nou dat waren even tussendoor de veranderingen.
Afgelopen maandag is Patriciavt langs geweest om ons temeeten Haha!
Het is echt een hele toffe meid, ze is ook nog ff op lob gestapt en ze kreeg der lekker aan het lopen.

Nou we moeten natuurlijk ook even aangeven waar we zijn kwa training misschien dat jullie wel leuke tips hebben Haha!
Waar ik vooral mee bezig ben is lekker lang en laag proberen terijden dat ze lekker ontspannen kan lopen.
En zodra ik haar vaak daar eenmaal aan het lopen heb kan ik haar wat meer oppakken.
Ik probeer haar lang en laag terijden, door veel voltes en slangevoltes etc terijden.
Veel overgangen stap, draf etc maar ook tempo wisselingen in stap, draf en galop.
En ook doe ik veel aan stelling, omdat ik merk dat dat voor haar heel erg helpt Haha!

oh kwa mijn houding ik word erg naar voren gedrukt door mijn zadel dus hopelijk ben ik daar vrijdag vanaf :d
* ik heb nog steeds geen geld gevonden Cool
* en pianospelen kan ik ook nog steeds niet goed Vork

Nou dit was het wel even ik hoop dat ik jullie zo genoeg heb uitgelegd.

Ik zal nu maar snel de fotos plaatsen,
Oh ik kijk misschien een beetje moeilijk, het was een erg zware les Sigaar Haha!

1.Afbeelding
2.Afbeelding
3.Afbeelding
4.Afbeelding
5.Afbeelding
6.Afbeelding
7.Afbeelding
8.Afbeelding
9.Afbeelding

en dan tries nog even op lobke Haha!
ze kreeg der echt lekker aan het lopen, nog thanks voord de mooie fotos meis Lovers
10.Afbeelding
11.Afbeelding
12.Afbeelding
13.Afbeelding

Nou dat waren de fotos, ik hoop dat er iemand nog bruikbare tips heeft.
En houd het commentaar please een beetje leuk.

groetjes danielle

Phrono

Re: haflinger lobke van hooger smilde @work tijdens les.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:50

Leuke foto's hoor, je hebt Lobke fijn aan het werk! Netjes Lachen
Je zit is ook netjes, het enige puntje dat ik kan vinden zijn je handen. Op sommige momenten wat dichterbij elkaar, en wat meer dragen. Lachen

Verder netjes meid. Vind jullie een leuke combi!

Anoniem

Re: haflinger lobke van hooger smilde @work tijdens les.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:51

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je mag alleen foto's plaatsen waar je zelf op staat.