Dit is mijn verzorgpaard Naverona-naf, we rijden denk ik op B-L niveau. Ze kan al wijken en contragalop aanspringen etc. maar we rijden geen wedstrijden.
We zijn nu vooral (tijdens de les) bezig met ontspanning erin rijden, en dat lukt nu aardig, en dat ze goed op het been loopt en hieruit volgen de andere oefeningen.
Ik heb laatst ook tijdens de les een klein sprongetje gemaakt. Hier helaas geen foto's van!
Ik loop soms een beetje tegen mijn houding aan, zoals ik op meerdere foto's van vandaag heb ontdekt. vb: ik steek mijn tenen nog wel eens naar buiten, handen niet altijd gesloten, soms iets te ver naar voren (vaak een momentopname, of ik ben te geconcentreerd) en zo zijn er nog wel een aantal punten, maar ik heb niet voor niets les
Met springen moet ik oefenen om langer te blijven zitten en later te staan, vandaar dat het ook geen hoge sprongen zijn
en verder commentaar laat ik aan jullie over
.Heb haar manen trouwens vandaag getrokken, maar door de wind etc. bleef het omhoog staan, nu lijkt ze een beetje op een fjord

Goed na mijn lange verhaal dan hier de foto's; (niet op volgorde)
1. Wat kom jij doen

2. en een drafje

3. instappen

4. en halt! naast mijn vriendje, moet wel opletten en onstpannen

5. indraven met nog een langere teugel

6. Wazig maar wel mooie foto

7. inzet volte

8. Wat doet baasje gek
(ach nu kan ik slapen)http://i25.tinypic.com/168bg2r.jpg
en springen (nouja wat je springen noemt
), zie nu dat ik me teugels veel korter mag houden en dus meer contact (of hoeft dat niet boven de sprong?) wou ze toch plaatsen voor commentaar, en tips, alhoewel ik niet zo veel spring!9. kruisje

10. naf denkt; 'moet dit echt zo laag'

11. lol met je knol

12. het ''hoogste'' van vandaag

13. Zo kan het ook, met dat beentje
(vriendin die even fotografe was
)http://i32.tinypic.com/2h3yn45.jpg
Verder commentaar/tips laat ik aan jullie over, wees lief voor me

vinden jullie haar ook een mooie 'fjord'?
maar soms rijd ik met mijn leren laarzen en vaak wissel ik dat af en is dat een beetje vreemd
maarja ze willen gewoon te graag een eigen leven lijden