Fries x Arabier @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xEliesx

Fries x Arabier @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 11:00

Heey allemaal,

Sinds 2/3 maandjes rijd ik een hele leuke pony.
Het is een ruintje en hij is 1.54 hoog.
We hebben nu zo'n 7 keer les gehad.

Afbeelding
zijn superschattige ondeugende koppie.. Haha!

Afbeelding
Lekker drafje vind ik. (4 weekjes terug)

Afbeelding
En lekker buiten in het weiland. (2 weekjes terug)

Ik ben benieuwd wat jullie van ons vinden Haha!

Sigrid

Re: Fries x Arabier @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:03

Die tweede foto geeft een mooi beeld. Het enige waar je wel even op moet letten (vooral met sporen) is dat je je tenen niet tever naar buiten draait. Je spoor prikt dan onnodig. De eerste twee foto's zijn eigenlijk te onduidelijk om commentaar op te geven. Zou trouwens ook nog even vernieuwde regels van HAW doornemen, want je topic voldoet niet aan de eisen (te weinig foto's, de donkere foto's, te weinig achtergrond info enz...)

edit; aanvulling:
Als je Adobe Photoshop op de computer hebt kan je de foto's lichter maken. Dit doe jij bij "Ajustments" en dan "Curves". Wijst zichzelf hoe het werkt...

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 11:11

Dankjewel Haha! Ik had net mijn topic geplaatst toen ik zag dat de regels zijn veranderd..

mmm nog wat achtergrondinfo kan ik wel plaatsen..

De pony is 12 jaar en heeft in het verleden een paar B-wedstrijden gelopen. Ik ben nog niet zo lang bezig met dressuur en heb net 7 lessen met hem gehad. Ik vind het nog moeilijk om hem van achter naar voren te rijden. (door 1/2 arabier is zijn kruis vrij hoog en lijkt het al snel dat hij op de voorhand loopt)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:12

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.