Sultan @ eerste les op de rijvereniging

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XxSultanxX

Sultan @ eerste les op de rijvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 10:32

heeeyy

gister met sultan voor het eerst naar de rijvereniging geweest Lachen
ik had gedacht dat hij erg druk zou zijn , omdat hij nog nooit met vreemde paarden in de bak had gereden . Maar meneer was erg braaf Haha! wel af en toe ff naar de andere kijken , maar deed niks raars Lachen
We zijn nu zins een week net weer begonnen met rijden . Ik heb namelijk in tenerife gezeten voor stage Haha! en sul mocht dan lekker ff vrij zijn ( werd nog wel 2 x in de week gelongeerd )
Ik rijd eigenlijk altijd met hem in de bossen , en af en toe dressuur en springen Lachen
we hebben ook nog geen wedstrijden gereden , maar als het goed is gaan we 16 augusters voor het eerst op onderlinge wedstrijd Lachen
Sultan is trouwens een kruizing tussen een KwpnXarabier van 5 jaar oud .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
zijn lieve koppie Lovers

Een berichtje zou leuk zijn Lachen

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:37

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Re: Sultan @ eerste les op de rijvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:38

Leuk dier heb je!
Ik vind het lastig om feedback te geven aan de hand van deze foto's omdat het met name instap/pauze foto's lijken en geen actie-foto's zegmaar.
Ik weet niet of het de bedoeling was om te gaan springen? Anders denk ik dat je je beugels wel een gaatje (of 2) langer zou mogen doen. En goed opletten dat je trots op je paardje zit, dat issie waard! Nu zit je af en toe wat onderuit gezakt en met je armen te gestrekt en te ver van je lichaam. Je kijkt wel erg netjes recht vooruit, in plaats van dat je geld gaat zoeken wat je vaak ziet Tong uitsteken

XxSultanxX

Re: Sultan @ eerste les op de rijvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 10:41

bedankt voor de tips Lachen
het waren idd meer pauze fotos Tong uitsteken we hadden idd vandaag springles , maar elke keer als me moeder een foto maakte had ze alleen de hindernis erop Vork en waren wij er al weer overheen Clown