Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! misschien kun je het proberen ik weet neit of het lukt maar succes

.evih schreef:@areke: ik stop pas als er een paar passen goed zijn, dus hij raakt er zo makkelijk niet onderuit bij mij
@_helga_: Schoudervoor lukt wel vrij goed, de problemen beginnen als ik hem dus echt naar de schouderbinnen wil rijden. Wat is het nut van die binnenhand laag? En als je met "teugels goed op maat" vrij kort bedoeld, gaat dit bij mij niet lukken. Hij is heel gevoelig in zijn mond en als ik hard in mijn hand wordt, smijt hij direct zijn hoofd omhoog. Hij wordt dus vooral gereden op zit in benen.
@concorde: Ik heb les maar door de examens en te lang gras (de weide/piste waar ik rij wordt ook gebruikt om hooi van te maken) is dit nu al 2 maanden geleden. Volgende week begin ik wel weer, dus er kijkt iemand mee vanaf de grond.
Mijn instuctrice vindt het ook raar dat hij geen sbw doet maar wel een goede travers ... tja, het is een speciaal paardje hoor.
Ik heb het al gedaan met andere paarden, dus ik weet wel hoe het moet. Ik zal het eens met jouw oefening proberen. Bedankt.