Zóóhéé TN (v Gribaldi) @eerste graswedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zooist

Zóóhéé TN (v Gribaldi) @eerste graswedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 21:18

Afgelopen zaterdag heb ik met Zootje mijn eerste echte buitenwedstrijd gereden. Dit was de selectie in Strijen Sas voor kring 5 van Zuid-Holland. Zootje kan thuis behoorlijk fel zijn, dus ik zag me al rond vliegen. Bokriepje geleend en gáán dacht ik.....

Ze liep zuper relaxt de trailer op (vorige keer was ik mijn duim bijna kwijt Tong uitsteken ) dus dat ging al prima. Ook de reis ging rustig buiten dat ik ongeveer 100 keer heb moeten bellen waar het nu was, de routebeschrijving die ik had klopte niet helemaal. Gelukkig waren we ruim op tijd vertrokken.

Zoo vond het maar raar allemaal op het gras en ik dacht zo wijs te zijn haar eerst even te longeren (ik word oud en denk tegenwoordig na over risico's Clown ) Zoo vond het raar en dacht dat ze al dravend dan gras moest eten....
Ze was dus zo rustig dat ik er maar gelijk op gegaan ben.

En ze was zoooooo braaf. Heeft geen stap verkeerd gezet, was alleen iets plakkerig aan mijn been. De hekjes waren niet eng, de auto's waren niet eng, helemaal niks was eng. Ze liep er rond alsof we dat al jaren doen Haha!

MegaCarmen@bokt was mee en heeft een paar plaatjes geschoten. De camera is een beetje op dus inzoomen ging niet, vandaar maar een paar foto's.

"best een uitdaging om in draf gras te eten"
Afbeelding

dan maar klaarmaken om erop te stappen
Afbeelding

Zoo staat rustig te wachten
Afbeelding

en knap te wezen Bloos
Afbeelding

toen het losrijden, verder reed ik achteraan Bloos dus niet inzoombaar
Afbeelding

Het resultaat was ook super, we waren in beide proeven derde.
In de selectieproef hadden we 192 en in de tweede proef 201 punten.
Over de twee proeven gemiddeld was ik ook derde en kreeg ook nog een mooi dekje mee.

(weet by the way niet op het hier goed staat, ander moet je maar even temmen of een mod het wil verplaatsen)

WinBinChes

Re: Zóóhéé TN (v Gribaldi) @eerste graswedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:21

Zoo ziet er goed uit Malene! hij staat er echt super relax bij! Wel je handen mooi recht op houden.

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:22

ziet er goed uit, lekker ontspannen.
gefeliciteerd met je punten, ga zo door Knipoog

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:25

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet. Of je kunt je topic op ITP openen.