Lothlorien en ik @ stalconcours 2008

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miranda1983

Lothlorien en ik @ stalconcours 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 15:26

hey,

7 juni heb ik een stal concour gehad met mijn verzorg paardje. het ziet er niet echt goed uit maar ik ga binnen kort weer lessen dus volgend jaar betere foto's Lachen

punten waar ik op moet letten:

hakken uitdrukken.
rechtop zitten
handen rechtop houden

Afbeelding

Afbeelding
hier had ze bijna de neiging om het borde a te ontwijken(wat haar bijna was gelukt)
Afbeelding
en het groeten
Afbeelding

loe had me het moeilijk gemaakt tijdens de proef.. en het was een rotzooitje maar ik heb lol gehad en zij ook:D

groetjes miranda

mariz

Re: Lothlorien en ik @ stalconcours 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:37

hey mir, hehe eindellijk weer een topic van jou! Haha!

tips
handen bijelkaar houden zoals je zelf ook al aangaf, maar kan me voorstellen dat dat even wat moeilijk was aangezien je paardje andere richtingen op wou Tong uitsteken
durf het bijna niet tezeggen, maar zie toch het liefst een rond paard dat door de bak sjouwt.
maar goed heb begrepen dat jullie voornamelijk recreatief rijden, en als jullie er veel plezier in hebben gehad dan zeg ik blijf die plezier lekker houden zo jullie 2 samen!

ik vind trouwens dat ze echt een hele mooie kleur heeft zo dat wit met wat bruin Pling
x maris

Rinske

Re: Lothlorien en ik @ stalconcours 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:09

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Op alle fotofora mogen maximaal 15 foto's per topic geplaatst worden, voor HAW geldt een minimum van 5 foto's. Zorg voor een openingspost die voorzien is van de nodige achtergrondinformatie. Geef in ieder geval aan wat het niveau is van de combinatie, waar jullie op dit moment mee bezig zijn, en tegen welke problemen je aanloopt.