Dat moet je niet zeggen

Dus Welpie is op mn cap de hele avond meegereden!
De 1e dressuurproef ging niet zo lekker, Kim was meer bezig met waarom ze moest dressuren terwijl er hindernissen in de buurt waren, en lette niet echt goed op. Op de film ziet het er niet eens zo slecht uit. Kreeg wel een -2 omdat ie 1 x bijna op een bordje knalde en ik er buitenom langs reed. Hoorde naderhand van een andere jury dat dat niet mocht. Maar goed, had wel 187 punten dus Welpie had geholpen
En had een 8 voor mn houding!! (anders 5 a 6 )Van de 2e proef wel fotos, fotograaf stond in de file!

Binnenkomen in draf

Van Hand veranderen, denk in Middendraf

Gebroken lijn 5 meter

Halsstrekken

Middendraf, 2 x een 8 deze proef!!

A afwenden

Bijna klaar!!

Braaaaf paard!!
Zelf wel zeer tevreden over deze proef! had er ook een aantal 8en bij staan, en ook een 2 (!!) die sloeg helemaal nergens op. Ze deed haar hoofd omhoog toen ik teugels op maat moest maken. Was dus zeker niet meer waard geweest dan een 5. maar een 2 was wel heeeel streng. Wel 8 en voor middendraf en stap, iets waar ik 2 weken geleden nog 3 en 4 voor had. Dus daar ben ik zelf heeel blij mee!
Daarna gingen we nog springen, Ons vergist in de tijd, en dus veel te lang erop gezeten.
Ze voelde al redelijk moe aan en dus veel gestapt.

Kijken wie er in de ring zit, en wanneer ik dan ben

Hindernis 2 die nog wel goed ging.
Vervolgens een stop op 3, beetje schuld van allebei.
Toen was ze nog erg aan het kijken naar de balken aan de zijkant, kwam ik veel te hard in op de dubbel. Redde het op de 1e oxer met een balk, waar Kim erg van schrok, en dwars door 4b vloog. Toen ik eenmaal weer recht zat en alles bij mekaar had verzameld stonden we stil voor 5. Heb toen afgegroet en ben de ring uitgegaan. We waren allebei moe, en het was genoeg geweest.
Weet nu waar we staan, hebben nog veel ervaring op te doen in de springring. En dat gaan we ook zeker doen!
Dressuur waren dit de laatste punten die ik nodig had om naar het L te mogen. Ik wil het thuis allemaal nog iets meer bevestigd hebben, en dan starten we misschien deze zomer nog wel in het L1
Bedankt voor het kijken
). 

Wel orgineel om er een op je cap te plakken
Geweldig die Welpie! Leuke foto's en rijtechnisch ziet het er goed uit 
oeps srry, niet goed gelezen