Sinds kort staan mijn paarden aan huis, maar aangezien de piste nog niet af is moet ik daarvoor nog even op verplaatsing gaan, Verdiene vind het hier doodeng, daardoor ik ook en dat zie je enorm terug op de foto's én jammer genoeg in mijn houding! Het zadel ligt te ver naar achter omdat zij niet wil blijven stilstaan tijdens het opzadelen, we schuiven het tig keer naar voren maar als ik er dan op zit...
Problemen, ze is bergaf gebouwd en loopt graag op je hand, daardoor ga ik enorm belachelijk achterover zitten en dat in combinatie met een enge piste hang ik ook nog is aan de teugels
Linkerhand is ook haar moeilijke kantbelachelijk achterover hangen

dan weer als een zoutzak zitten
galopje rechts, weer zoutzak
galopje links
pasje verruimen waarbij ik weer achterover ga leunen
Halsstrekken, mag meer!
Stap
drafje
)
normaal heb ik morgen les dan vraag ik mijn lesgever er extra op te letten
is wel zo dat ik haar makkelijker bij elkaar kan rijden als ik ga doorzitten, maar het lichtrijden moeten we idd ook is op gaan oefenen! Aangezien ik dit wel tijdens mijn proef moet doen.
ik ben er ook echt op aan het werken maar mijn instructeur is soms zo gedreven met oefeningen en actief zijn aan het been dat hij vergeet van op mijn houding te letten, en tja zelf zie je niet hoe je zit. Ik durf er zelfs voor wedden dat als je mijn teugels eraf neemt ik ineens wel goed ga zitten