Vereno ( Gribaldi ) L1 wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Linnes

Vereno ( Gribaldi ) L1 wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 18:30

HI allemaal,

Zondag hebben Vereno en ik onze 4de L1 wedstrijd gereden. We hadden al 6 punten.
Met inrijden was mijn grote vriend voor het eerst erg drabberig, kijkerig en rennerig. Ik zat er daarom niet zo lekker op, maar hoopte dat hij zich in de ring zou vermannen.

De eerste proef ging naar mijn mening erg lekker en de 2de proef iets minder. Er deden 24 combinaties mee, grote groep dus.
De 1ste proef had ik 188 punten en de 2de proef 202! en een mooie 2de plaats. We hebben 3 punten behaald en daar ben ik enorm trots op.

Nu een paar foto's op willekeurige volgorde, ben benieuwd wat jullie van ons vinden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wijken voor het linkerbeen, zwaait helaas wat door. Is onze moeilijke kant

Afbeelding
Middengalop op volte, net aan het terugrijden

Afbeelding

Afbeelding
We zijn klaar en tevreden!!

Afbeelding
En lekker op stal...

groetjes Linda en Vereno

xEbony

Re: Vereno ( Gribaldi ) L1 wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:38

Ziet er netjes uit. Wat ben je op foto 1 aan het doen? Iets specifieks ofniet? Commentaar over de wijkfoto geef je zelf al. Misschien kun je in de training dit doen;afwenden, paar meter wijken en weer rechtuit, paar meter wijken en weer rechtuit en dan weer rechtstellen. Waar is deze wedstrijd eigenlijk?

xMK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:42

Netjes, heel leuk paard! Ga zo door! Ik zie nog een klein puntje: je tenen naar binnen houden.

(Ik denk dat dit topic helaas niet voldoet aan de nieuwe eisen van een topic)

Linnes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 10:04

xEbony schreef:
Ziet er netjes uit. Wat ben je op foto 1 aan het doen? Iets specifieks ofniet? Commentaar over de wijkfoto geef je zelf al. Misschien kun je in de training dit doen;afwenden, paar meter wijken en weer rechtuit, paar meter wijken en weer rechtuit en dan weer rechtstellen. Waar is deze wedstrijd eigenlijk?

Bedankt! Op de 1ste foto begon ik met mijn proef. En volgens mij heb ik net van hand veranderd!De wedstrijd is in Oudkarspel. Ik probeer hem ook in de training kleine stukken te laten wijken en dan weer rechtuit. En vooral voorwaarts te houden, hij valt snel stil bij het wijken voor het linkerbeen.

Ik merk het soms weleens in de spiegel dat ik mijn tenen naar buiten draai, ik zal er opletten!
Ik zie nu ook dat mijn topic niet helemaal aan de eisen voldoet, hij mag verplaatst worden ITP. Sorry!

Bedankt!

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 11:49

Ziet er goed uit zeg. Volgens mij moest ik tegen jou rijden.
Jammer dat de foto's best ver weg zijn, is soms wat lastig te zien.