Met Nucaro spring ik B, met nu 10 wps. We dressuren in het L2 maar dat is maar af en toe. Met zijn eigenaresse is hij Z1 en sinds kort is hij ook prestatiepony! Nucaro rij ik nu een dik half jaar, en we worden steeds meer een combinatie in het parcours!
We zijn nu vooral bezig met meer controle houden, hij wil soms nogal te vrolijk het parcours door. En daardoor vallen onnodige balken. Hier werken we dus aan.
We zijn 2e geworden! Nu hopen dat het de volgende selectie ook goed gaat

1. mn nieuwe jasje voor t springen

2.

3.

4. dit gebeurt er dus soms als hij hard gaat, beentje hangt en geen opperste concentratie

(hier geen balk, maar wel op deze hindernis in barrage)

5. barrage

6. 2e plaaats

Toen moest ik nog dressuur rijden met mijn C pony.
We rijden nu M1 met 7 wps en het is niet altijd even makkelijk gegaan. Nageefelijkheid en de aanleuning waren en zijn soms nog grote problemen. Wordt aan gewerkt en was daar in deze proeven wel heel tevreden over.
Ik had alleen nogal griep, en met springen was het nog wel uit te houden maar nu kreeg ik het wat moeilijker in de proeven.
Heb zelf niet fijn de proeven kunnen rijden, maar veel mensen vonden het erg netjes.
Alleen was de jury minder enthousiast. 170 en 178 (voor de selectie) + een 5 en een 6 voor mn houding.
En daar zit ik nog wel het meest over in want krijg haast nooit anders dan een 8 (
)7. Ceer

8. Nageefelijkheid in galop vindt ze moeilijk, ben hier dus erg tevreden over!

9.

10. HH blijft ook een aandachtspuntje

11. uitgestrekte stap (cera is moe
)
12. volte 10 meter AC lijn

13.

Graag commentaar