SPIX
Dit ben ik, SPIX, op m'n eerste dag bij m'n nieuw baasje ... nog grogy van m'n afscheid van m'n mamie'tje ...
En dat is mijn vriendinnetje hier, ik was ZOOOOOO blij dat ik hier een vriendinnetje heb dat ik LUIDKEELS hiiiiiiiiiiniiiiiiiiiiiikte toen ik hier aankwam!!! ... Ben jij eigenlijk wel lief???
Tuurlijk moest ik ook even de wei controleren ... Ik heb zelfs de modder al even getest ... }> VROUWTJE ... IK BEN VUIL!!!!!!
Da's nu mij lief koppie ... Ik weet het, ik ben aan een pedicure toe, ik ben nog nooit geweest, maar vrouwtje regelt dat wel ... ben ondertussen al mooi "gefixed"! Ik heb wel supersokken vind m'n vrouwke (ze is helemaal

En dat is mijn andere kant, mijn baaske zegt dat ik een kattepootje heb ...

En da's m'n koppie van de andere kant ... STOERE BINK Hé!!
Zo stoer dat ik ook mag zijn, toch ben ik nog een babie'tje ... en dan moet ik tuurlijk regelmatig wat

Om er de volgende morgen vol frisse moed er terug tegenaan te gaan met m'n 'liefje' ...

Nu heeft vrouwtje mij iets over "BOKT" in m'n grote oren gefluisterd ... dus ik dacht dat ik 's moest bokken (wat nu een hobby van mij is geworden

MAAR VROUWKE TOCH, je bent TE LAAT!!!! Allé ... nog een keer, voor jou ... maar dat modderbad neem ik niet nog's hoor, ben al vies genoeg!!!!
En tuurlijk, mijn vriendinnetje wou ook nog even op de foto ... is't geen