Wietje voor het eerst op bokt....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

piewie

Wietje voor het eerst op bokt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 09:29

Hey hallo,
Sinds 4 weken heb ik een hele super lieve frieze merrie gekocht.
Ze heet eigenlijk wietske van feyke k.
ze is 9 jaar en kent onder het zadel erg weinig. Heeft veel voor de kar gelopen en alleen buitenritten onder het zadel gedaan....Ik weet zelf eigenlijk vrij weinig over haar verleden, dus als iemand haar misschien kent en meer info kan geven graag!!!!
Het afgelopen jaar heeft ze weinig gewerkt. Dus we zijn conditie aan het opbouwen en aan het afvallen, ze moet nu nog zeker 30 kg eraf.
OP het moment zijn we veel bezig met ontspanning en over haar rug laten lopen...Ze is erg rillerig voor het been, maar het gaat steeds beter en ontspant steeds meer en wordt al wat minder vluchtig wanneer ik mijn benen aanleg. Ook vind ze het werk steeds leuker worden.
Nou jah genoeg gepraat.... Hier de link van de foto's:

1e week bij ons.
http://www.mijnalbum.nl/Album=3QBD3IJW

2e en 3e week bij ons:
http://www.mijnalbum.nl/Album=QG6EHAVL

Commentaar van mezelf: Mijn houding is erg bagger, maar daar wordt aan gewerkt.. Alle tips zijn welkom, maar hou het lief.

babbeloe

Re: Wietje voor het eerst op bokt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:50

je ziet wel duidelijk verschil met de eerste week en de 3e week. goed teken !! je moet alleen proberen je hakken uit te drukken en tenen naar binnen houden. probeer ook recht op te blijven zitten en je handen mooi naast elkaar en recht op te houden.
ik vind dat ze nog wat lager en ronder mag lopen. voor de rest is het een leuk beestje en heeeeeel veel plezier er mee .

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Wietje voor het eerst op bokt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:58

Linken naar een album is niet de bedoeling, daarom een slotje.