Tijdens het pinksterconcours hadden Orion en ik ons eerst grasconcours, tevens ook ons eerste grote concours. Het losrijden ging top, helaas ging het tussen de bordjes niet helemaal volgens het boekje

Benieuwd naar het hele verhaal + foto's?
Orion allias, macho wannabe hengst @ Concours Hoogland
Orion is onze 12jarige macho ruin, die nog al dominant uit de hoek kan komen en op wedstrijd zich graag van zijn mannelijke kant laat zien.
We hebben hem nu ruim twee jaar en heel veel geleerd. Op het moment dat hij kwam konden zowel ik als mijn zusje nog op het gebied van dressuur erg weinig, maar ook Orion is de afgelopen jaren ook gegroeid in zijn kunsten
.Oortje en ik zijn de B doorgevlogen, de L1 gaat ook erg vlot; met hoogland niet meegerekend hebben we maar 1x geen winst gereden
.Vorige week zondag hadden we wedstrijd in Woudenberg op het gras(!) (Ik moest toch even bewijzen dat we het wel konden
)Eerste 20min lekker rustig losgereden, toen ontpopte Ori weer tot een hengst en was het weer even werken&opletten geblazen.
Toen we de proef in gingen had ik de hormonen weer een beetje onder controle; gevolg van al dat gestuiter was wel dat hij een beetje inkakte
.Resultaat: Eerste proef 181&eerste prijs!! Tweede proef 193 punten. Stand: 9 puntjes in het L1!

Fijne stap, begin losrijden.

Even verruimen tijdens het losrijden. En tja, mijn heerlijke puding houding

Soms kan ik toch nog wel redelijk zitten

Eerste proef

Eerste proef

Eerste proef

Aanmelden voor de tweede proef

Omstellen van buiging (volte links-rechts) Orion valt snel over de rechter schouder, ik doe hier dus een poging om die erbij te houden. Achterbeen komt er wel mooi onder
.

Middenstap

Klaaar
.