Vandaag had ik de regiofinale van de zitcompetitie in Emmeloord, weer had ik er geen verwachtingen van net als vorig jaar, toen was ik als laatste geeindigt in Den Ham, op de Hazelhorst.
Om half 2 moest je lootjes trekken, het was op mijn eigen manege, dus de meest paarden kende ik dus wel.. Uiteindelijk bleek ik op Kibra te moeten ( Een Pension Paard ) Waar ik dus nog noooit op had gereden, uiteindelijk nooit spijt van! Wat een heerlijk paard!
Fotos van de Wedstrijd: ( Bijzets waren verplicht )
1

2

3

4

5

6

7

Uiteindelijk zouden er per categorie ( Ik zat in 2) nog 5 ruiters over moeten rijden, een kwartfinale. Het bleek dus dat ik daaar bij zat! Ik was helemaal blij
, Dus ik naar het Secretariaat rennen, en weer lootje trekken, wat bleek, ik mocht weer op Kibra, ik was helemaal blij! Het kon niet meer stuk! Dus hup ik weer op kibra, fotos van kwartfinale ( Deze proef vond ik zelf beter gaan )
8

9

10

11

Deze proef was ik zeer tevreden over mn houding het gaat ook om je houding met de zitcompetitie!
Een kwartier later was de uitslag, van de 5.. En ik was 1STE! Ik was helemaal blij, wat betekent dat ik 13 september op Horse Event in Deurne mag rijden! Ik was zo blij! en het kan niet meer stuk! Kortom een super dag!
MIjn topic van de voorselectie op Speedy:
[HAW] Simone & Speedy @ Work, Zitcompetitie Emmeloord, 1ste !
Laat je een reactie achter? Commentaar is altijd welkom, maar het was alleen om je zit!
! 
) 
.En Je probeer je voeten niet af te steken. 
,