Valiant (Democraat) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Valiant (Democraat) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 18:02

Hier weer eens een topic van mij en Valiant Haha! Mijn dinnetje Debsel (Flevolander@bokt) is foto's komen maken wat ik onwijs leuk vond, dank je wel!!

Valiant is een 6 jarige ruin van Democraat. Ik heb hem sinds 8 april (toen is hij goedgekeurd) en sinds 1 mei staat hij bij mij in de buurt op stal. Voor die 1 mei heb ik hem wel een aantal keren gereden (ook aan de longe) maar echt rijden gingen we pas doen toen we van stal veranderd waren.

We hebben samen al een verhaal, de liefde tussen ons (nou ja, mijn liefde voor hem Tong uitsteken ) begon al vorig jaar rond juli, toen ik foto's van hem op het internet zag staan. Toevallig leerde ik iemand kennen die werkte waar hij stond en zo ontmoette ik hem. De eerste keer dat ik op hem zat, 13 september liep ongelukkig af met een val. Ik besloot toen helemaal dat ik voor hem wilde gaan, hij was het gewoon Bloos Uiteindelijk in maart was alles rond, en dus 8 april is Valiant gekeurd - en goedgekeurd - en dus ben ik in het bezit van mijn droompaard Lachen
Valiant is behoorlijk eenkennig en het rijden ging niet echt van een leien dakje. Het vertrouwen tussen ons moest echt groeien en stukje bij beetje vind hij steeds meer zijn plekje en leer ik hem beter kennen.

Waar we met rijden vooral tegenaan lopen nu is dat hij fijner door de kaak moet, en dus soepeler moet worden. Verder was hij vrij kort in zijn gangen en moest ik hem dus langer in zijn hals gaan rijden. We zijn nu intensief bezig met lessen en we gaan lekker vooruit Lachen
Vandaag was iets minder, het was onwijs druk in de binnenbak (buiten regende het Bloos ) en toen we eenmaal buiten waren, kwam er ook een manegeles bij ons in de bak instappen. Veel te zien dus en hierdoor kon hij niet fijn ontspannen.
Daarbij zijn we aan het uitvogelen welk bit fijn bij Valiant past, deze heb ik gevonden en besteld en ik zou nu op een vergelijkbaar bit van iemand rijden, maar Valiant liep er niet fijn op. Uiteindelijk ervoor gekozen om er een ander bit in te doen waarna hij beter ging ontspannen.
We rijden geen wedstrijden nog. Als het lekker blijft gaan ligt het in de planning om in september de Almere Cup te starten, we gaan het wel zien Haha!

Mijn houding is ook echt niet goed. Ook hier ben ik mee bezig in mijn lessen... Ik moet rechterop gaan zitten en voor me uitkijken Lachen

Nou hier dan de foto's Haha!
Om te beginnen even zijn séxy Scapa Dark Grey showen *LOL*
Afbeelding

Binnen begonnen met rijden
Afbeelding

Maar daarna snel naar buiten!
Je kan hier goed zien dat hij niet helemaal ontspannen is. Hij loopt niet soepel door zijn kaak
Wel fijn beengebruik Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even ander bit halen Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Tries.. binnenhand OPZIJ niet naar je toe Schijnheilig
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Crea-bea Debsel *LOL*
Afbeelding

En toen op het laatste, ging die toch fijner lopen Lachen
Afbeelding

Tries.. Vallie is geen satéstukje die aan een stokje moet Bloos
Afbeelding

Nog even een galopje Lachen
Hij is nog niet fijn nageeflijk, kom grotendeels door mij ik moet meer op mijn billen gaan zitten.
Hij heeft wel stukken dat hij nageeflijk loopt, zijn sprong is iig fijn Lachen
Afbeelding

Haha!
Laatst bijgewerkt door Patriciavt op 15-06-08 18:16, in het totaal 3 keer bewerkt

Annie_

Re: Valiant (Democraat) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:08

heey patries Haha!

Het ziet er goed uit Lachen

ondanks dat het voor jouw gevoel eerst niet lekker ging Lachen
Wat is vallie toch een top paardje Haha!

Alleen de laatste foto is dubbel dus de laatste is geen galop foto Tong uitsteken

De verbeter puntjes zeg je zelf al Lachen

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:10

Je 'galopje' foto is niet helemaal goed gegaan zie ik.

Valiant ziet er weer erg goed uit! Wel valt er aan je houding nog het eea te sleutelen, rechtop zitten, handen rechtop, netjes bij elkaar en inderdaad een beetje opletten dat je niet onbewust teveel inwerkt.

Succes!

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:13

Leuk paard, mooie foto's en meeste commentaar geef je zelf al, ik wil alleen nog toevoegen: Handen dichter bij elkaar, misschien krijg je dan ook minder dat je je hand naar jezelf toebrengt.

Veel succes ermee!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 18:17

Oepsie Bloos
Kep de goede toegevoegd nu Ja

Houding idd.. hamerpunt Bloos

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:18

Rijden ziet er steeds beter uit Tries! Heb wel het idee dat jij altijd heel erg gespannen op je paard zit... Komt door je houding.
Probeer je armen lekker losjes langs je lichaam te laten hangen, dan ziet het er meteen heel anders uit.
Vallie ziet er weer super uit in zn sexie set!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 18:20

Spanning valt wel mee, das concentratie Nagelbijten / Gniffelen
En die BP maakt me een beetje stijf Bloos nieuwigheid Tong uitsteken

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:24

Rij je altijd met zulke lange teugels (of heeft het een speciale reden) Ik denk namelijk dat jij je handen al veel netter bij je kan houden als je je teugel wat korter beetpakt.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 18:34

Patriciavt schreef:
Verder was hij vrij kort in zijn gangen en moest ik hem dus langer in zijn hals gaan rijden. We zijn nu intensief bezig met lessen en we gaan lekker vooruit Lachen

Knipoog

Op de laatste foto's vind ik trouwens niet dat mijn teugels veel te lang zijn
T is wel een paard van 1.78m he Nagelbijten / Gniffelen zit een onwijs lange hals op Lachen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:39

Vind het op een paar punten na een fijn beeld geven. Die 'punten' zijn boven mij genoemd. Als je zelf wat trotser gaat zitten geeft het een beter beeld Ja

Persoonlijk vind ik dat je bij de voorbenen te ver naar boven gebandageert hebt.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:57

Tries, waarom staat álles zo sexy op Vallie? Vingers aflikken (behalve smaragd dan! maar dat ligt aan smaragd, niet aan vallie)

Let wel inderdaad op je handen, dat je ze opzij plaatst ipv naar achter, dan werk je toch alleen maar terugwerkend in, en dat is niet de bedoeling volgens mij Haha!
Gaf je zelf ook al aan, maar anders word mijn bericht verwijderd he. Huilen van het lachen

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:59

leuk paard heb je. let wel op je houding dat je niet teveel naar voren gaat buigen met je bovenlichaam en veel centjes gaat zoeken. hoofd op en schouders eronder. Clown wees er trots op dat je zo een pracht beest onder je hebt
verder ziet het er netjes uit

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 19:04

Knappe Vallie Lovers
Jullie tweeen groeien echt als combinatie en dat is echt super om te zien!
Probeer voor jezelf wat trotser te zitten want je hebt een heerlijk paard onder je kont en dat mag iedereen zien!
Verder je hakken goed uit blijven drukken want je trekt ze soms een beetje op.
Maar voor de rest ziet het er echt super uit want jullie hadden vandaag een iets minder lekkere dag.
Maar het ziet er toch nog fijn uit en met jullie komt het wel goed.
En ik kom snel jullie op de kiek zetten en hopen dat het dan beter gaat.
p.s dat setje is wel errug mooi!! denk er ook over om die te kopen voor Ayla!

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 19:07

Ik heb je vorige topic ook gezien en ik vind het er steeds beter uit zien met rijden. Iets rechterop en je handen wat meer bij elkaar, verder weinig op aan te merken. Geweldig dat je droom is uitgekomen, jullie vormen een passende combi Lachen

Iris_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 19:33

Heeey!! daar is Vallie weer Haha!
Leuk die foto's al zo snel online Knipoog
Ziet er weer goed uit! En dat ondertredende achterbeen is om van te smullen Vingers aflikken
Zie je snel...

X

PS: Ben nog steeds erg erg blij met mijn foto's! wil je nogmaals super bedanken! Haha!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 13:33

heeej daar is vallie weer Haha!

wat puntjes:
-handen dichter bij elkaar
-teugels mogen echt wel ietsje korter, hoef je ze ook minder naar je toe te halen!
-kijk vooruit, dan zit je vanzelf al een stuk rechterop

verder ziet het er super uit en gaan jullie echt vooruit Ja

wat spiertjes op dat lijf en jullie zijn een prachtcombi Vingers aflikken

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 13:53

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 13:55

Vind het er netjes uitzien!
alleen vind ik af en toe je teugels net iets te lang.
verder ook handen rechtop, en niet naar beneden afdraaien.

verder geen commentaar!
veel succes samen

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:26

tries ,ziet er echt super uit! dat setje! *Als SF zijnde moet het toch even : kwijlt* Je bent echt super bezig in de training, je ziet het wel dat het niet altijd even soepel is, zoals je zegt,maar dat komt zeker wel! Alleen wel mooi voor je uit kijken en je handen mooi rechtop, zit trots op een paard waar je trots op hoort te zitten!En dan ga je vanzelf ook minder een satéstukje van em maken Haha!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 15:40

Hoi,dat hij niet lekker is in zijn mond/kaak is te zien aan je handen,overal staat er kracht op.Probeer eens je handen gewoon bij elkaar te houden en te sturen met je binnenbeen naar je buitenteugel.En vooral je armen te buigen en je handen rechtop te dragen.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 16:28

Ik vind het er op zich goed uitzien, ik heb alleen het idee dat je je onderbenen wat te ver naar achteren legt. En houdt inderdaad je hoofd op (ik weet dat je een mooi paard hebt, maar kijk voor je uit en niet naar hem Knipoog ) Jullie zijn een leuk stel samen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 10:54

Moderatoropmerking:
En opnieuw een bericht verwijderd dat niet aan de nieuwe HAW regels voldoet, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 11:03

Ziet er leuk uit, mooi beest ook Lachen
Commentaar geef je zelf al, meer op je kont zitten met galop en je zou je armen ook wat meer tegen je lichaam aan kunnen doen.
Op foto 13 druk je nogal best hard in zijn buik met je spoor, let hierop, je ziet zijn huid namelijk helemaal opzij gaan.
Succes verder !

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 08:21

Elisa2 schreef:
Hoi,dat hij niet lekker is in zijn mond/kaak is te zien aan je handen,overal staat er kracht op.Probeer eens je handen gewoon bij elkaar te houden en te sturen met je binnenbeen naar je buitenteugel.En vooral je armen te buigen en je handen rechtop te dragen.

Teugels zijn op contact, maar er is hier absoluut geen spraak van kracht Knipoog
Dat kan ook niet, dan laat Vallie me de hoeken van de bak wel even zien Vork
Het bit wat hier in zijn mond zit is te groot, dat vertekend een eind.
Dat mijn teugels lang zijn staat uitgelegd, ik wil hem (vooral in het begin) op lengte rijden
en hem zo uitnodigen om naar beneden te komen.
Dat mijn onderbeen teveel naar achteren ligt komt grotendeels omdat ik naar voren zit Bloos
Ik ben me hiervan bewust Bloos

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 08:36

Jammer dat je hier en daar wat druk bent in je handen. Probeer de nagevelijkheid toch meer vanuit je been te laten komen, door veel te schakelen. Overgangen, schijnovergangen vlot afwisselen, zodat hij lekker wakker aan je been blijft. Dan kun jij ook meteen fijner zitten, want hij reageert goed en daardoor hoeft je been niet opgetrokken te worden! Foto's 4 en 5 vind ik dan ook het fijnste beeld geven, je handen zijn op z'n plaats, hakken mooi naar het zand. Hij mag er daar nog wel iets doorheen, maar de ontspanning komt wel vanuit hemzelf en niet door jou ophoudingen. Probeer ook niet telkens naar beneden te kijken, want daardoor houd je je schouders ook niet altijd recht, en dat is zonde!
Jullie gaan wel iedere keer vooruit, dat is erg leuk om te zien!! Veel plezier en succes verder, hopelijk heb je hier iets aan Lachen.