Wij starten in de klasse L2, maar hebben inmiddels de punten voor het M1 binnen.
Toen wij aankwamen op concours kregen we te horen van de ringmeester dat ik over ongeveer een uurtje moest starten. Wij zijn dus (na nog even naar een vriendin te hebben gekeken) naar de trailer gelopen en zijn begonnen met kalkoenen draaien en opzadelen.
Echter toen wij bij het losrijterrein terugkwamen waren er nog maar 2 combinaties voor mij.
Nouja, we hebben er maar het beste van gemaakt. Hij stond in de proeven dus niet perfect aan de hulpen en vooral in de tweede proef kon ik er niet genoeg meer aan rijden en kreeg ik teveel hand. De 1e proef ging fijn, geen grove fouten en hij bleef mooi constant in de aanleuning, hij kon op sommige punten wat meer verschil tonen en mocht af en toe iets actiever (wat ook op de coupon terug te vinden was) maar in deze proef kreeg ik 195 punten!
De 2e proef ging ook niet verkeerd, geen grove fouten maar de aanleuning was iets rommelig en het wijken ging (omdat hij dan moe word) ook wat minder. Toch nog 193 punten!
Thuis in de training zijn wij vooral bezig met de reactie en de gedragenheid. Op concours komt dat er alleen nog niet zo goed uit omdat hij op het losrijterrein zo gaat lopen showen dat hij na 10minuten leeg is. Dat geeft helemaal niets, want hij is nog jong, maar daarom neem ik hem vaker mee op concours.
Nou volgens mij heb ik zo wel genoeg verteld.
Tijd voor de foto's!

Op de A-C lijn halthouden en enkele passen achterwaarts

Wijken voor het rechterbeen

Stelling vragen om bij B een volte 15m. te maken.

Galop, net na het aanspringen

Inzet volte 15m.

Einde volte 15m.

Fijne draf

Halthouden, enkele passen achterwaarts (2e proef)

Voorwaarts in arbeidsstap (fijne foto dit
)
Van hand veranderen en enkele seconden halthouden op de middenlijn.

C-X-C grote volte middengalop

Verzamelen na de volte middengalop.

Mooie verheven draf

En als laatste een geweldige afsluiter

Oja, thuis kan Wise erg goed stappen maar op concours krijg ik de middenstap er gewoon niet uit. Ik kan dan geen druk geven met mijn been want dan draaft hij aan, maar hij verruimt ook niet. Thuis doet hij het super, dus ik denk dat het spanning is, maar heeft iemand misschien dé góuden tip voor mij??
Groetjes,
Simone

?
.
).
, sorry foutje